Diferencies ente revisiones de «Asociación del Fútbol Arxentino»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m correiciones
Llinia 51:
Foi fundada por [[Alejandro Watson Hutton]] en [[Buenos Aires]], el [[21 de febreru]] de [[1893]], col nome de Argentine Association Football League, siendo la más antigua del continente, depués de la extinta [[Argentine Association Football League de 1891]], la que foi eslleida depués d'un añu de vida y nun ye reconocida como la so predecesora. Tres un procesu de cambéu de nomes, dixebres, fusiones y castellanización, adoptó en 1934 la denominación Asociación del Football Arxentín y darréu, en 1946, el so nome definitivu. Ta afiliada a la [[FIFA]] dende 1912 y a la [[Conmebol]], de la que ye miembru fundador, dende 1916.
 
== HestoriaHistoria ==
[[Archivu:Alejandro Watson Hutton.jpg|miniaturadeimagen|[[Alejandro Watson Hutton|Alexander Watson Hutton]], fundador y primer presidente de l'Asociación del Fútbol Arxentino en [[1893]].]]
L'Asociación del Fútbol Arxentino ye la más antigua del continente Americanu y l'octava del mundu. El fútbol d'esti país non solo foi'l pioneru d'América n'organización, sinón que, en 1912, convirtióse tamién nel primeru del continente n'afiliase a la [[FIFA]], l'ente rector d'esti deporte a nivel universal.