Diferencies ente revisiones de «Turbocompresor»

Contenido eliminado Contenido añadido
m «{{listaref}}» => «{{llistaref}}»
m Iguo apostrofación
Llinia 10:
* En 1953 Caterpillar prueba'l primera turboalimentador desenvueltu pola compañía Garrett.
* En 1962 el primera [[automóvil]] de producción en masa fabricáu en [[EEXX]] en tener un turbocargador de fábrica (el Oldsmobile ''Jetfire Alterio Rocket'').
* En 1966 utilizar por primer vegada motores turbocargados nes [[500 Milles de d'Indianápolis]].
* En 1977 utilizar por primer vegada motores turbocargados na [[Fórmula 1|F1]], los introducíos pol equipu [[Renault]]. La primer victoria d'un motor alterio foi dos años dempués. Fueron prohibíos pol reglamentu en 1989 y reintroducíos nel 2014.
 
Llinia 58:
 
== Tiempu de respuesta del alterio (''turbolag'') ==
Los motores provistos de turbocompresor carecen d'una demoranza del tiempu de respuesta del alterio (conocíu como "''turbolag''" coloquialmente) mayor na disposición de la potencia que los motores atmosféricos (NA-Normal Aspiration o Aspiración Normal) o con compresor mecánicu, por cuenta de que'l rendimientu del turbocompresor depende de la presión exercida por ésti. Nesta demoranza inflúin la inercia del grupu (el so diámetru y pesu) y el volume del colector ente la turbina y la salida de los gases d'escape del cilindru.
 
Un turbocargador nun funcionar d'igual manera nos distintos réximes de motor. A baxes revoluciones, el turbocargador nun exerz presión yá que la escasa cantidá de gases nun emburria con abonda fuerza como pa xenerar una cantidá d'inercia considerable que se considere como respuesta de turbocarga. Un turbocompresor más pequenu evita la demoranza na respuesta, pero exerz menos fuerza a altes revoluciones. Distintos fabricantes de motores diseñaron soluciones a esti problema.