Diferencies ente revisiones de «Isidro Ayora»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Bot: Nomes de países según el cartafueyu
Llinia 66:
Humberto Albornoz, Isidro Ayora, Pedro Pablo Egüez Baquerizo, José A. Gómez Gault, Adolfo Hidalgo Narváez, Julio Y. Moreno y Homero Viteri Lafronte: 10 de xineru a 31 de marzu de 1926.
 
Humberto Albornoz, ministru de Facienda de la Segunda Xunta Provisional, convocó a los banqueros mientres febreru y marzu de 1926 por qu'analizaren la situación económica del Ecuador y fixeren encamientos. Los banqueros diagnosticaron como causa principal de la crisis l'escesivu gastu del Gobiernu y amenorgar de la producción. Encamentaron suprimir estes causes, sofitar a los bancos y a la so moneda y llamar a una misión estranxera p'asesorar n'asuntos financieros. El Gobiernu nun-yos fixo mayor casu, pero volvió a entamar les negociaciones con Kemmerer empecipiaes na alministración de Córdova. Kemmerer, profesor de la Universidá de Princeton en Nueva Jersey, Estaos Xuníos, gociaba de fama internacional como asesor financieru. Yá en 1903 asesorara nes Filipines y depués n'Exiptu, India, Puertu Ricu, Alemaña, MéxicoMéxicu, Guatemala, Colombia, Polonia, Unión Sudafricana y Chile. Kemmerer prefería trabayar n'equipu con espertos y aceptó venir a Ecuador.
 
Mentanto'l frente internu militar empezara a fraccionase. A fines d'ochobre de 1925 retirar de la primer Xunta Provisoria el xeneral Francisco Gómez de la Torre, ministru de Guerra, "en desalcuerdu cola política violenta ya ineficaz que se sigue no político y no alministrativo". Fueren xubíos 136 oficiales. El 29 d'ochobre, el xubíu comandante Juan Ignacio Pareya arrenunció a la vocalía de la Xunta Militar de Quito. Idelfonso Mendoza, del nala más radicalizada y popular del movimientu, tamién fuera xubíu a comandante, pero intentó oponese a estos ascensos incluyíu'l suyu propiu y foi sofitáu nesto polos sos oficiales, la Guardia Cívica y la Federación Obrera del Guayas. Y anque terminó per vencer, foi destituyíu'l 21 de payares de 1925. "El gobiernu plural fuera un fracasu", escribe Pareya Diezcanseco. "La intervención militar torgaba un plan coordináu d'alministración. La xente empezó a pidir que se volviera a la llegalidá". El 8 de febreru de 1926, sublevar en Ambato el Batallón Non. 4 Marañón y llanzó un manifiestu que suxuría la necesidá d'un dictador. El movimientu foi encaloráu y el batallón disueltu. El comandante Mendoza, a quien s'atribuyó esta sublevación, foi desterráu a Panamá; pero'l 1 d'abril, l'Exércitu nomó presidente provisional a Isidro Ayora, quien aceptó so la condición de que los militares nun intervinieren nel Gobiernu.