Diferencies ente revisiones de «Mylène Farmer»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Nomes de países según el cartafueyu
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Los Ánxeles +Los Angeles)
Llinia 56:
Tres el fenomenal ésitu de "Désenchantée", Farmer llanzó otros trés senciellos esitosos del álbum: "Regrets", un dúo realizáu con Jean-Louis Murat (Non.3) "Je t'aime mélancolie" (Non.3) y "Beyond My Control" (Non 8), esti postreru tien videoclip sexual y sangrientu que foi prohibíu nes televisoras franceses. L'ésitu de los senciellos ayudó al álbum a vender más 2.2 millones de copies, permaneciendo más de 20 selmanes na posición Non.1 de la llista d'álbumes franceses y siendo certificáu Discu de Diamante. "L'Autre..." ye l'álbum más vendíu de Farmer y el segundu álbum francófono más vendíu por una muyer, solo detrás de [[D'eux]] de [[Celine Dion]].
 
Antes del llanzamientu del tercer senciellu del álbum, el 19 de payares de de 1991, un fanáticu presentar na see de Polydor Records en París y esíxe-y a la recepcionista, apuntándola con una arma, falar con Farmer. Ante una respuesta negativa, l'home mata a la emplegada. Dempués d'esti incidente, Farmer evitó l'atención de los medios y abandonó Francia pa vivir en Los ÁnxelesAngeles per unes selmanes.
 
A finales de 1992, llánzase l'álbum de remixes "Dancie Remixes", un compilatorio de dos discos que contien 14 remixes de los ésitos de baille más importantes de la cantante más un nuevu cantar: el senciellu "Que mon cœur lâche". Como de costume, Farmer non rehuyó el discutiniu; "Que mon cœur lâche"", un cantar que trata la tema del SIDA y les relaciones sexuales, acompañar por un vídeu empobináu por Luc Besson (la primer vegada na carrera de la cantante qu'el video nun ye dirixíu por Boutonnat). El single tamién foi grabáu nuna versión n'inglés, "My Soul Is Slashed". Pa cerrar esta dómina, Mylène Farmer llogra'l galardón de Meyor artista francesa 1992» nos [[World Music Awards]].