Diferencies ente revisiones de «Vicente Ramón Roca»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Actualizando categoríes
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Bonos Aires +Buenos Aires)
Llinia 57:
Flores quixo vengar faltar del incumplimientu de los "Trataos de la Virginia" y del llaín asesinatu del so llugarteniente más eficaz, el xeneral Juan Otamendi. "Yo voi salir d'equí llueu a la cabeza d'una escuadra y un exércitu, lo cual te va faer conocer que cuentu n'Europa con sofitos firmes y poderosos", escribió Flores a la so esposa'l 13 de setiembre de 1846. Cola ayuda de los banqueros de la reina María Cristina d'España, mercó en Londres los vapores "Monarca" y "Neptuno" y el veleru "Gleneig" y contrató a trés mil mercenarios españoles, ingleses ya irlandeses. La noticia apaeció en "The Times", el "Daily News", el "Journal deas Débates" y en dellos periódicos d'España.
 
El 13 d'ochobre llegó la mala nueva a Ecuador. Dende BonosBuenos Aires comunicar a Quito que "el Gobiernu español ufiérta-y a Flores si sale bien en reponer el so poder nel Ecuador y formar un exércitu, dexate a él y los sos descendientes tou lo que güei forma la República del Ecuador, faciéndo-y Príncipe de Reconquistar". Años dempués, Flores negó cualquier intención de reconquista. Hubo alarma xeneral. Púnxose l'Exércitu de pies de guerra y vendiéronse los esclavos, muebles y semovientes de Flores pa pagar una parte de los gastos. Rocafuerte partió en misión especial a Llima, Santiago y Sucre (Bolivia). Esti país yera inda riberanu del Pacíficu. José Modestu Larrea foi a Bogotá. Roca trataba de formar un Congresu Suramericanu pa faer frente a cualquier agresión europea. Ecuador buscó'l sofitu de los comerciantes ingleses, que los sos negocios ver perxudicaos con reconquistar.
 
El Gobiernu ecuatorianu cola ayuda d'el embaxadores hispanoamericanos reclamó al Británicu pola so política de dexar faer y dexar pasar esti asuntu. La opinión pública inglesa pronunciar contra Flores. La presión dio resultáu: los lores comisionados de la Tesorería de La so Maxestá Británica ordenaron la confiscación de los trés buques fondiaos nel Támesis.