Diferencies ente revisiones de «Microllingua»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Actualizando categoríes
m Bot: Nomes de países según el cartafueyu
Llinia 3:
Según [[David Crystal]], de la [[Universidá de Cambridge]],<ref>CRYSTAL, David: ''Enciclopedia del llinguaxe''</ref> hai más de trés mil llingües nel mundu que nun algamar siquier el millar de falantes.
 
Ente les [[llingües de Méxicu]] esisten munches comunidaes llingüístiques que son conformaes por unes decenes de persones. Nel casu especial de los [[kiliwa]], na década de 1970 se documentó un procesu que se dio en llamar ''suicidiu étnicu'', consistente en que los miembros del grupu decidieren nun siguise reproduciendo biolóxica y socialmente.<ref>Ochoa Zazueta, Jesús Ángel (1978): Los kiliwa: y el mundu fíxose asina. Institutu Nacional Indixenista. MéxicoMéxicu.</ref> Claro que se trataba d'un procesu inconsciente pal grupu y percibíu pal [[antropólogu]] que realizó la [[etnografía]]. Esto esplicaría que los más nuevos falantes de kiliwa sían na actualidá persones de treinta año.
 
Les microlenguas tienen una dinámica especialísima, y alrodiu de esta y el so significáu cavilgó [[Gregorio Salvador]], que nun-yos ye precisamente favorable:<ref>SALVADOR, Gregorio: ''Plurillingüismu'', accesible en Planeta Humanu: