Diferencies ente revisiones de «Laurel Blair Salton Clark»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q232441
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 15:
|insinies = [[Archivu:STS-107 Flight Insinia.svg|40px]]
}}
'''Lloréu Blair Salton Clark''' foi una ciruxana aeronáutica [[estadounidenseestauxunidense]], [[capitana]] de la [[Marina de los Estaos Xuníos]], astronauta de la [[NASA]] y especialista en misiones de [[tresbordador]] espacial. Clark morrió xuntu colos sos seis compañeros de tripulación nel [[Accidente del tresbordador espacial Columbia]]. Ella foi galardonada póstumamente cola Medaya d'Honor Espacial del Congresu ==
Biografía ==
Laurel Clark nació'l [[10 de marzu]] de [[1961]] en [[Ames (Iowa)|Ames]], [[Iowa]], pero consideraba a [[Racine (Wisconsin)|Racine]], [[Wisconsin]], como la so ciudá natal. Clark morrió na traxedia del ''[[Tresbordador espacial Columbia|Columbia]]'' el [[1 de febreru]] de [[2003]] sobre'l sur de los [[Estaos Xuníos]] 16 minutos antes del aterrizaxe, dexando al so maríu y fíos.
Llinia 30:
== Esperiencia ==
[[Archivu:Clark sittingSTS-107.jpg|thumb|Lloréu Clark mientres l'entrenamientu na NASA.]]
Mientres el so estudiu de medicina cumplió viviegamente con xeres del Departamentu de Medicina de Bucéu na Unidá de Bucéu Esperimental de la Marina en marzu de [[1987]]. Una vegada terminaos los sos estudios, Clark siguió con un posgráu en [[medicina]] con especialización en [[pediatría]] dende 1987-[[1988]] nel Hospital Naval de [[Bethesda (Maryland)|Bethesda]], [[Maryland]]. Al añu siguiente, completó l'entrenamientu oficial médicu p'actividaes submarines de la Marina en [[Groton (Connecticut)|Groton]], [[Connecticut]] y l'entrenamientu d'oficial médicu de bucéu nel Institutu de Medicina Submarina de la Marina nel Centru d'Entrenamientu de Bucéu y Rescate en [[Panama City]], [[Florida]], y foi designada Oficial de la Salú pa la Radiación y Oficial pa la Medicina Submarina. Darréu, foi asignada como Directora del Departamentu de Medicina del Escuadrón Submarín 14 en [[Holy Loch]], [[Escocia]]. Mientres aquella asignación realizó delles evacuaciones de submarinos estadounidensesestauxunidenses. Dempués de dos años d'esperiencia operacional, Clark foi designada Oficial Médicu Submarín de la Marina y Oficial Médicu de Bucéu. Nel Institutu Médicu Aeroespacial de la Marina, en [[Pensacola]], Florida, Lloréu Clark pasó seis meses d'entrenamientu aeromédico y foi designada como Ciruxanu de Vuelu. Clark permaneció en MCAS [[Yuma (Arizona)|Yuma]], [[Arizona]] y foi asignada como Ciruxanu de Vuelu pa un escuadrón ''[[Harrier]]'' d'ataque nocherniegu de la Marina. Ellí realizó significatives meyores, practicó medicina en llugares precarios, y voló en delles aeronaves. El so escuadrón ganó'l premiu Escuadrón Marín d'Ataque del Añu pol so esitosu desempeñu. Nesti momentu foi asignada como Ciruxanu de Vuelu del Grupu pal Grupu Aéreu de la Marina (MAG 13). Antes de la so selección como candidata a astronauta, sirvió como Ciruxanu de Vuelu pa un escuadrón d'entrenamientu de la Marina en Pensacola, Florida. Clark foi certificada pola Xunta d'Esaminadores Médicos y llogró una Llicencia de Medicina en Wisconsin. Les sos calificaciones militares inclúin Oficial de la Salú pa la Radiación, Oficial Médicu Submarín, y Ciruxanu de Vuelu pa la Marina. Clark tamién foi Instructora de Soporte de Vida, Provisora de Soporte Cardiacu Avanzada, Provisora de Soporte de Vida so condiciones de Trauma, y a lo último, Conseyera de Cámara Hiperbárica.
 
== Esperiencia na NASA ==