Diferencies ente revisiones de «Federico Errázuriz Echaurren»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 59:
[[File:Abrazo del Estrecho (detalle).jpg|thumb|200px|El presidentes Errázuriz y [[Julio Arxentín Roca|Roca]] axuntar nel estrechu de Magallanes en 1899, nel llamáu "[[Abrazu del Estrechu]]".]]
 
Un nuevu gabinete pudo caltenese de pies hasta les eleccioneseleiciones parlamentaries, que dieron una pequena ventaya a la coalición. Considerando terminada la so misión, el gabinete arrenunció y siguiéron-y dos gabinetes lliberales pero con sofitu conservador. Estos ministerios cayeron pola llucha doctrinal (cada vez más manera): l'asuntu de si tenía de ser primero'l matrimoniu nel rexistru civil y dempués el relixosu o viceversa, y la postulación de [[Diego Folles Arana]] (conocíu lliberal antieducación privada) a la [[Universidá de Chile]].
 
Estes lluches producieron un desfile de ministerios, hasta que se caltuvo cierta estabilidá col ministeriu de [[Carlos Walker Martínez]], líder del conservadorismu. Pero los aproximamientu de les siguientes eleccioneseleiciones parlamentaries y presidenciales y el deterioru de la salú del presidente provocaron la cayida d'un ministeriu que duró más d'un añu, polo que siguió la rotativa llegando a 7 nuevos ministerios hasta'l final del so periodu.
La elección presidencial de [[1901]] caltuvo indiferente al presidente; fadiábalu que dixeren que sofitaba a [[Germán Riesco Errázuriz]] (primu y cuñáu de don Federico). Amás, taba mortalmente enfermu, el so sobreesfuerzo de trabayu y la so vida bohemia deterioraren a tal grau'l so salú, que finó por una trombosis cerebral, el [[12 de xunetu]] de [[1901]], tenía 50 años. escoyíu yá nuevu mandatariu pero entá non en posesión del so cargu.
 
Llinia 82:
 
== Referencies ==
{{listarefllistaref}}
 
== Enllaces esternos ==