Diferencies ente revisiones de «Thomas Voeckler»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Xiru\b +Giro)
Llinia 59:
Ganó la so primer victoria en [[2011]] nel [[Tour del Mediterráneu]]. Aprovechando l'erru de [[Laurent Mangel]] prematuramente celebrando la so victoria, Voeckler venció al sprint na primer etapa y toma el lideralgu na xeneral. Sestu na final, qu'empieza de nuevu punxo de relieve la selmana siguiente nel [[Tour du Haut-Var]] ganó. En tercer llugar de la primer etapa foi ganada por [[Samuel Dumoulin]], escapar con [[Julien Antomarchi]] los kilómetros próximos a la meta. Ganó la clasificación final de la carrera, que nun niega'l sprint pola victoria l'escenariu. El 9 de marzu de 2011, ganó'l sprint de la 4 ª etapa de la [[París-Niza 2011|París-Niza]] antes del so compañeros de fuga y [[Rémi Pauriol]] [[Thomas De Gendt]]. Depués ganó la carrera por etapes en solitariu octavu cuatro díes dempués.
Una selmana dempués, el 19 de marzu Voeckler ocupa'l décimu llugar nel [[Clásica de Loire-Atlantique]] 22 segundos detrás del ganador holandés [[Lieuwe Westra]]. Toma la so revancha al ganar el próximu "nel forníu", la so quinta victoria de la temporada na carrera [[G. P. Cholet-Pays de Loire]]. Asitia un ataque a 3 km de la meta con un vientu llateral, y llogra romper la resistencia antes de la devolución de los velocistes. Cola victoria, xunir a [[Jeremy Roy]] nel primer llugar provisional [[Copa de Francia de Ciclismu 2011|Copa de Francia de Ciclismu]]. Toma'l mesmu tiempu la cabeza de la clasificación individual de la UCI Europa Tour. N'abril ganó otra victoria na segunda etapa de la [[XiruGiro del Trentín]] per delantre de [[Michele Scarponi]] y terminó séptimu na xeneral nesta carrera. El 7 de mayu tuvo una victoria en solitariu en [[Cassel]] na cuarta etapa de los [[Cuatro Díes de Dunkerque]]. Depués tomó'l lideralgu na xeneral y ganó a otru día de la clasificación final de la carrera, lo que refuerza la so posición como'l Tour de la UCI Europa.
El 5 de xunu corrió nel [[Critérium du Dauphiné 2011|Critérium du Dauphiné]] y terminó la carrera en décimu llugar xeneral. Con [[Christophe Kern]], ganador de la quinta etapa y sestu na clasificación xeneral, ayudó al equipu a ganar la clasificación por equipos.
 
Llinia 126:
* 2 etapes de la [[París-Niza 2011|París-Niza]]
* [[G. P. Cholet-Pays de Loire]]
* 1 etapa del [[XiruGiro del Trentín]]
* [[Cuatro Díes de Dunkerque]], más 1 etapa *
3º nel [[Campeonatu de Francia de Ciclismu en Ruta|Campeonato de Francia en Ruta]] [[Archivu:Bronze medal with cup.svg|15px]]