Diferencies ente revisiones de «Llaváu de celebru»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q743263
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 51:
El [[inconsciente]] o subconsciente, ye una parte de la [[Conciencia (Psiquiatría)|mente]] que los psiquiatres consideren qu'exerz una influencia importante na conducta. [[Sigmund Freud|S. Freud]] foi'l primeru n'espublizar que les esperiencies de la infancia, aparentemente escaecíes, almacenar nel inconsciente y son responsables de munchos de los pensamientos y acciones del adultu.
 
Almítese xeneralmente que'l mundu interior de la [[Conciencia (Psiquiatría)|mente]] del adultu depende de la complexidá de la información que l'encéfalu recibe mientres la infancia. La información recibida pol encéfalu contribúi a formar los elementos conscientes o inconscientes de la mente. Los trestornos o irregularidaes que s'esperimenten nestes primeres etapes del desenvolvimientu pueden influyir nel conteníu de la [[Conciencia (Psiquiatría)|conciencia]] o sobre l'inconsciente. Estos cambeos pueden manifestase por sigo mesmes como emociones beneficioses, que pueden sicasí espresase por casu, al traviés de conductes antisociales. La conciencia paez trazar una llíneallinia ente los sentimientos de la que pueden resultar acciones bones o males.
 
Comparáu por dalgunos el subconsciente, con un ordenador, la so forma d'entender la información ye distinta de la de la consciencia. Programar d'una manera o otra y executa ciegamente, infaliblemente, el programa que se-y dio, saber o non el mesmu individuu.
Llinia 89:
# Esplicar a la persona controlada les característiques del [[control mental]] que sufrió.
 
== VeaseVer tamién ==
* [[Conciencia (Encéfalu)]]
* [[Control social]]