Diferencies ente revisiones de «Martin Scorsese»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Actualizando categoríes
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- xuntu a + xunto a )
Llinia 15:
Martin Scorsese pertenecía a una [[familia]] de la [[clase trabayadora]]; el so [[padre]] yera planchador de [[pantalones]]. Los sos [[padres]] sicilianos fueron la tema de la so [[documental]] ''[[Italianamerican]]'', y realizaron numberoses apaiciones nes [[Película|películes]] de la so [[fíu]] como [[actores]] secundarios. Mientres dellos [[años]], el so [[madre]] trabayó como la provisora [[oficial]] de [[comida]] en toles [[producciones]] de Scorsese, mientres la so [[padre]] trabayaba nel [[división (empresarial)|departamentu]] de [[vestuariu]]. Na [[película]] ''[[Goodfellas]]'' (''Bonos rapazos'' o ''Unu de los nuesos''), Scorsese dixo que naide planchaba pescuezos como'l so [[padre]] facer.
 
Scorsese asistió a la [[Universidá de Nueva York]], llogrando una [[llicenciatura]] na [[escuela]] de [[cine]] en [[1964]] y una [[maestría]] na mesma [[disciplina]] en [[1966]]. De [[1967]] data'l so [[curtiumetraxe]] ''[[The Big Shave]]''. Esi mesmu [[añu]] realizó'l so primera [[llargumetraxe]], ''[[Who's That Knocking at My Door?]]'' (''¿Quién llapada a la mio puerta?'') col so [[compañeru]] d'estudios [[Harvey Keitel]], y a partir d'entós foi unu de los ''movie brats'' xuntuxunto a [[Francis Ford Coppola]], [[Brian De Palma]], [[George Lucas]] y [[Steven Spielberg]]. De Palma foi quien-y presentó a [[Robert De Niro]], lo cual dio pie a una estrecha [[amistá]] que los llevó a compartir munchos proyeutos.
 
Nesti periodu, Scorsese tamién trabayó como editor de la película ''[[Woodstock (película)|Woodstock]]'' y realizó el documental ''Street Scenes'' (1970).
Llinia 66:
 
=== Década de 2000 ===
[[Archivu:Leo Scor Diaz(GangsofNY)-.jpg|thumb|250px|Scorsese xuntuxunto a [[Leonardo DiCaprio]] y [[Cameron Diaz]].]]
 
En 2002, Scorsese por fin dirixió unu de los sos más allampaos proyeutos, ''[[Gangs of New York]]'', que foi la so empresa más venturera hasta'l momentu, con presupuestu superior a los cien millones de dólares, el más altu na carrera de Scorsese. La reacción de la crítica escontra la película foi moderadamente positiva, y a pesar del so altu costu consiguió recuperar gastos ya inclusive produció beneficios, polo que l'aventura saldar con ésitu. Amás, recibió diez nominaciones al ''Óscar'', incluyendo ''Meyor película'', ''Meyor direutor'', y ''Meyor actor'' (para [[Daniel Day-Lewis]]). Scorsese perdió nuevamente, esta vegada frente a [[Roman Polanski]] y la so ''[[El Pianista]]'' y frente a ''[[Chicago (película de 2002)|Chicago]]''. Significó l'empiezu de la so asociación con [[Leonardo DiCaprio]].