Diferencies ente revisiones de «Aeropuertu Rexonal de Monroe»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- namá + namái )
Llinia 52:
L'aeropuertu foi llamáu ''Selman Army Airfield'', pol nome d'un pilotu de la Marina, el teniente Augusto J. Selman, USN, nativu de Monroe, Luisiana, que morrió en [[Norfolk]], [[Virginia]], el 28 de payares de 1921, poles mancadures recibíes nun accidente aéreu sufiertu nel cumplimientu del so deber.
 
La Escuela de Pre-Vuelu (saléu de bombarderu) de les [[Fuerza Aéreo del Exércitu de los Estaos Xuníos|Fuerza Aérea del Exércitu]] treslladar al ''Selman Army Airfield'' dende [[Maxwell]], [[Alabama]]. Los elementos restantes de la Escuela Cimera de saléu llegaron dende Turner Field, [[Xeorxa]], el 14 de setiembre. El campu de vuelu Selman foi la mayor escuela de saléu nos Estaos Xuníos nel so tiempu y l'única escuela completa de saléu de la nación, de principiu a fin, mientres la Segunda Guerra Mundial. De los cientos de campos que fueron operaos poles Fuerces Aérees del Exércitu, yera namánamái en Selman onde un cadete podía llograr tola so formación ensin tener qu'abandonar el campu. Más de 15.000 pilotos fueron entrenaos nel campu Selman, que volaríen en tolos teatros d'operaciones aérees mientres la guerra.
 
La gran mayoría de los aviones utilizaos nel aeródromu yeren C-45s, tamién conocíos como AT-7. Los BT-13 fueron pilotaos pa entrenamientu básicu de vuelu; y los TC-47 y TC-46s fueron utilizaos a partir de finales de 1944.