Diferencies ente revisiones de «Four Weddings and a Funeral»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Charres +Charles)
Llinia 33:
== Argumentu ==
 
La película sigue les aventures d'un grupu d'amigos al traviés de los güeyos de CharresCharles (Hugh Grant), un apuestu y elegante inglés, que ta namoráu de Carrie, una curiosa estauxunidense (Andie MacDowell), con quien CharresCharles axúntase delles vegaes nes bodes y nun funeral.
 
La primer boda ye la de Angus (Timothy Walker) y Laura (Sara Crowe), na que CharresCharles ye'l padrín. CharresCharles y el so grupu d'amigos solteros pregúntense si dalguna vegada van casase. Nesta boda, CharresCharles conoz a Carrie y pasa la nueche con ella. Carrie fai-y una chancia, pretendiendo que, agora que dormieron xuntos, van tener que casase, CharresCharles esforciar por responde-y antes de dase cuenta de que ta bromiando. De siguío, Carrie vuelve a la so casa nos Estaos Xuníos, reparando que pueden perder una oportunidá.
 
La segunda boda ye la de Bernard (David Haig) y Lydia (Sophie Thompson), una pareya que se conoció na boda anterior. Rowan Atkinson fai la so apaición, esta vegada como un sacerdote de plenu derechu, pero sufre munches equivocaciones al llevar a cabu la ceremonia de la so primer boda al traviés de la so conexón como un amigu de la familia. CharresCharles ta feliz al afayar que Carrie garrasti a la boda, hasta qu'ella-y presenta al so noviu, Sir Hamish Banks (Corin Redgrave), un políticu ricu d'Escocia. Na recepción, CharresCharles atópase sentáu nuna mesa con delles ex-novies que se cunten hestories embarazosas sobre la so incapacidá pa ser discretu, y dempués atópase con Henrietta (conocida ente los amigos de CharresCharles como "Cara de coríu"), con quien tuvo una difícil relación.
 
Cuando la nueche avanza, CharresCharles atopar nun cuartu del hotel viendo a Carrie y a Hamish tomar un taxi, namá pa ser atrapáu nel bañu dempués de que los recién casaos entren na habitación onde él taba pa tener relaciones sexuales. Dempués de que CharresCharles sale de l'habitación, Henrietta fála-y a CharresCharles alrodiu del so vezu de "monogamia en serie", diciéndo-y qu'él tien mieu de dexar que daquién s'avere demasiáu a él. Poco dempués d'esti alcuentru, CharresCharles atopar con Carrie (ensin el so noviu), y pasen otra nueche xuntos.
 
Unos meses más tarde, CharresCharles recibe una invitación a la boda de Carrie n'Escocia. Mientres él va de compres por un regalu en Londres, por accidente, atopar con Carrie nuna tienda y termina ayudar a la so escoyer el so vistíu de novia. Carrie diz-y la llista de les sos más de trenta pareyes sexuales (enterar de qu'él ye'l # 32). Más tarde CharresCharles trata de confesa-y el so amor a ella y diz-y a torgues que-y gustaría tener una relación con ella. Sicasí, él dicir ensin convencimientu, y la confesión llega demasiáu tarde.
 
La tercera ye la boda de Carrie y Hamish nun castiellu escocés. CharresCharles asisti, ablayáu ante la perspectiva de que Hamish y Carrie cásense. Na recepción poner en marcha, Gareth (Simon Callow), instrúi a los sos amigos pa buscase posibles pareyes, l'hermanu de Fiona, Tom (James Fleet), zarapica al traviés d'un intentu de conectar cola esposa del ministru, ente que la compañera de pisu de CharresCharles, Scarlett (Charlotte Coleman), entabla una conversación con un home altu, curiosu estauxunidense llamáu Chester. Mientres CharresCharles ve la danza de Carrie y Hamish como home y muyer, l'amiga de CharresCharles, Fiona (Kristin Scott Thomas), deduz los sos sentimientos alrodiu de Carrie. Cuando CharresCharles pregúnta-y a Fiona si yá tien dalgún pretendiente, ella confiésalu qu'ella siempres lo amó desque se conocieron años tras. CharresCharles sospriéndese pero non retribuye el so amor.
 
Na boda, Gareth muerre de secute d'un ataque al corazón mientres el so noviu Matthew (John Hannah, nuna de les sos funciones la primer pantalla) ta n'otra parte de la sala pa brindar polos noviu.
 
El funeral ye'l de Gareth. Nel funeral, Matthew recita'l poema Funeral Blues ("Detener tolos relóes ...") de WH Auden, en conmemoración de la so relación con Gareth. Dempués del funeral, CharresCharles y Tom tienen una conversación sobre si la esperanza p'atopar la so "verdaderu amor" ye un esfuerzu inútil, y cavilgar que, magar siempres se consideraron tan arguyosos de ser solteros, tamién dicen que Gareth y Matthew paecieren en realidá una pareya casada tol tiempu.
 
La cuarta boda tien llugar diez meses dempués, y ye la de CharresCharles, que decidió casase con Henrietta. Sicasí, momentos antes de la ceremonia, Carrie llega a la ilesia y revéla-y a CharresCharles qu'ella y Hamish yá nun tán xuntos. CharresCharles tien una crisis d'enfotu, que da a conocer al so hermanu sordu David (David Bower). Nel altar, cuando'l vicariu pregunta si daquién sabe dalguna razón pola que la pareya nun tendría de casar se, David píde-y a CharresCharles que traduza pa él, y él diz en llingua de signos qu'abarrunta que'l noviu ta teniendo duldes y ama a otra persona. El vicariu pregúnta-y a CharresCharles si ama a otra persona, y respuende CharresCharles que sí. Henrietta cute a CharresCharles y la boda detiense sópito.
 
A lo último, Carrie visita a CharresCharles, quien se recupera de la debacle, pa comprobar que ta bien y pidir# esculpes por asistir a la so boda. CharresCharles confiesa que, mientres taba de pies nel altar, diose cuenta de que per primer vegada na so vida total y absolutamente amó a una persona y nun yera la persona que taba al so llau col velu. CharresCharles fai-y una propuesta de compromisu pa tola vida ensin matrimoniu a Carrie, diciendo: "¿Crees tu qu'anque nun teamos casaos, quieras pasar el restu de la to vida conmigo? Carrie respuende diciendo: "acepto".
 
El cantar "Going To The Chapel" escúchase cuando se ve a Henrietta casase con un miembru de la guardia, Scarlett casar con Chester, David casar cola so novia, Tom casar cola so prima alloñada Deirdre (a quien conoció na boda de CharresCharles y de momentu namoróse d'ella), Matthew cola so nueva pareya (Duncan Kenworthy), Fiona casar col príncipe Carlos (a chancia), y CharresCharles y Carrie ver col so fíu, ensin habese casáu.
 
== Repartida ==
* [[Hugh Grant]]: CharresCharles
* [[Andie MacDowell]]: Carrie
* [[James Fleet]]: Tom