Diferencies ente revisiones de «Hera»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
m correiciones
Llinia 75:
== Hera, los sos fíos y los sos amoríos ==
 
Hera preside sobre los correctos preparativos del matrimoniu y ye l'arquetipu de la unión nel llechu nupcial, pero nun destacar como madre. Pa xunise con Hera, dicíase que Zeus tomara la forma d'un cucu.<ref>Pausanias II,17,4.</ref> Los lexítimos descendientes d'esta unión son [[LlabresAres]] (dios de la guerra), [[Hebe (mitoloxía)|Hebe]] (diosa de la mocedá), [[Ilitía]] (diosa de los partos), [[Hefesto]] (dios ferreru) y posiblemente [[Enio]], una diosa de la guerra responsable de la destrucción de les ciudaes y ayudante de LlabresAres. Esta postrera ye confundida por dellos autores, ente ellos Homero, con [[Eris (mitoloxía)|Eris]] (diosa de la discordia), quien en realidá yera fía de [[Nix]] (diosa de la nueche).
 
Dellos autores consideren que Hefesto ye fíu namái de Hera, pero non de Zeus. Según esti mitu, Hera taba celosa de que Zeus allumara a [[Atenea]] ensin recurrir a ella, asina que nició a [[Hefesto]] ensin él. Hera tuvo entós disgustada cola feúra de Hefesto y espulsar del [[Olimpo]]. Nuna versión alternativa, Hera nició sola a tolos fíos de normal atribuyíos a la so unión con Zeus, cutiendo la so mano contra'l suelu, un actu solemne pa los griegos.
Llinia 164:
=== La ''Ilíada'' ===
 
Según la ''[[Ilíada]]'', mientres la [[Guerra de Troya]] [[Diomedes]] lluchó con [[Héctor]] y vio a LlabresAres lluchando nel bandu troyanu. Diómedes pidió a los sos soldaos que se retiraren amodo. Hera, la madre de LlabresAres, vio la inxerencia d'este y pidió permisu a Zeus, el so padre, p'alloñar a LlabresAres del [[campu de batalla]]. Hera animó a Diómedes a atacar a LlabresAres y este refundió la so llanza contra'l dios. [[Atenea]] guio la llanza hasta'l cuerpu de LlabresAres, quien ruxó de dolor y fuxó al monte Olimpo, lo qu'obligó a los troyanos a retirase.
 
=== El vellocino d'oru ===