Diferencies ente revisiones de «Daltonismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: thumb|Test de daltonismu (dalgunes personas daltóniques nun puen ver el númberu inserto na imaxen). {{avisumelicu}} El '''daltonismu''' -trastornu denomáu...
(Nun hai diferencies)

Revisión a fecha de 18:57 31 och 2007


El daltonismu -trastornu denomáu asina pol físicu británicu John Dalton, que lo padecía- ye una enfermedá que consiste na imposibilidá de desemeyar los colores (discromatopsia). Magar que nengún daltónicu trafulca los mesmo colores que otros, inclusu pertenecientes a la mesma familia, ye mui frecuente que trafulquen el verde y el bermeyu ; sicasí, puen ver más matices del viola que les persones de visión normal y son quien a distinguir oxetos camuflaos. Tamién hai casos nos que la incidencia de lluz pue facer que camude el color que ve'l daltónicu.

Test de daltonismu (dalgunes personas daltóniques nun puen ver el númberu inserto na imaxen).

La enfermedá ye herieditaria y va lligada al sexu, darréu que tresmítese por un alelu recesivu lligáu al cromosoma X, lo que produz un notable predominiu nel varón ente la población afeutada. La muyer pue sofrir o portar la enfermedá, y tresmitila a los sos fíos varones. Dablemente, la metá de les sos fíes sedrán portadores. La tresmisión xenética ye igual que na hemofilia.

Exemplos

Enllaces esternos