Diferencies ente revisiones de «A Coruña»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-efectos +efeutos )
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- pequenos + pequeños )
Llinia 31:
El conceyu ta formáu por cinco parroquies: [[A Coruña]], Elviña, Oza, San Cristovo das Viñas y Visma. Estes cuatro postreres formaben l'antiguu conceyu de Oza, que foi anexionado al de la Coruña en 1912. Esta zona foi la principal zona d'espansión de la ciudá dende metá del sieglu XX, polo que numberosos núcleos de población pertenecientes a les parroquías anexionadas fueron absorbíos pola localidá de la Coruña a efeutos de nomenclátor. Les parroquies del conceyu apiguren oficialmente un total de 54 entidaes de población según lo Nomenclátor de la [[Xunta de Galicia]], 45 según lo del IGE.
 
A Coruña estender a partir d'una península con forma de T, d'istmu llanu y nidies llombes poco serrapatosos. Dalgunos distis llombes fuéronse integrando na ciudá cola so espansión a partir de 1940, como los de Monte Altu, Santa Margarita, Eirís y A Zapateira. Otros fueron convertíos en zones verdes (Bienes y monte de San Pedro). Gran parte de la estensión portuaria y Los Cantones son zones ganaes al mar. Nel territoriu del conceyu esisten numberosos cursos fluviales, dende pequenospequeños regatos hasta ríos, na mayoría de los casos parcial o totalmente enriaos, de los que'l ríu de Monelos ye'l más singular.
 
Les islles de San Pedro dixebraes del monte tocayu por un estrechu canal fueron declaraes de manera provisorio espaciu natural d'interés local nel añu 2009.