Diferencies ente revisiones de «Aeropuertu Internacional Pinto Martins»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Charres +Charles)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- pequenes + pequeñes )
Llinia 39:
Por aciu una asociación ente Infraero, el gobiernu federal y el gobiernu estatal, la terminal de pasaxeros de 35,000 m² foi construyida na área sur, inaugurada en febreru de 1998 pol gobernador Tasso Jereissati, con capacidá pa 3.8 millones de pasaxeros per añu, 14 posiciones de estacionamiento d'aeronaves y automatización sistemes, siendo clasificaos como internacionales en 1997 (Portaria 393 GM5, del 9 de xunu de 1997). Foi puyáu'l 16 de marzu de 2017 al consorciu Fraport AG de Frankfurt, Alemaña por R $ 425 millones pal so usu mientres 30 años. Ente los establecíos nel contratu ta la reforma de la terminal actual y la terminación del trabayu axuntu, abandonáu por Infraero, según l'aumentu de la única pista. Dende xunu de 2017 hasta 2018, dambes compañíes operen tol aeropuertu, a partir de 2018, alministra l'aeropuertu dafechu nes sos operaciones. El contratu robláu'l 28 de xunetu de 2017 axusta anovar y completar les inversiones de Infraero pa la terminal de pasaxeros y l'allargamientu de la pista única.
 
L'antigua terminal de pasaxeros nel aeropuertu de Fortaleza sirve como la Terminal d'Aviación Xeneral (TAG), onde opera pequenespequeñes aviación xeneral, executivos y taxis aéreos.
 
L'aeropuertu ye un imán constante pa les persones que ven como entusiastes el movimientu d'aviones, formando grupos y organizaciones como ''SBFZ Spotting''.