Diferencies ente revisiones de «Alhambra»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-fechaacceso +fechaaccesu)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- pequenos + pequeños )
Llinia 157:
===== Sala de los Reyes =====
{{ap|Sala de los Reis (Alhambra)}}
Ocupa tol llau oriental del patiu. Llamáu asina pola pintura qu'ocupa la bóveda del cuartu central. Ye la sala más llarga del Harén, estremada en trés cuartos iguales y dos pequenospequeños que pudieren ser armarios, pol so allugamientu y falta de llume. Probablemente destinada a fiestes familiares. Na bóveda del centru, les pintures representen a los diez primeros reis de Granada dende la fundación del reinu, unu d'ellos con barba colorada que puede ser [[Muhammad ibn Nasr|Mohamed ben Nazar]] llamáu Al-Hamar el Colloráu, fundador de la dinastía [[Nazarí]]. Nes bóvedes llaterales hai pintures que representen caballeros y dames, realizaes a fines del [[sieglu XIV]]. Hubo un intercambiu artísticu en tiempos de [[Pedru I de Castiella]] quien solicitó ayuda al rei de Granada pa restaurar los [[Reales Alcázares de Sevilla]]. Les pintures lleven una técnica bien aballadora:
# Planches de madera de peralejo bien cepillada y formando una elipse.
# Sobre la superficie cóncava estiéndese'l cueru moyáu, pegándolo con un bañu de cola y claveteado con pequenospequeños clavos de cabeza cuadrada cubiertos d'estañu pa evitar la oxidación.
# Sobre'l cueru, una capa de yelsu, caña y cola de 2 [[centímetru|cm]] d'espesura yá turrada y pintada en colloráu. Sobre esta capa y con un punzón dibuxen los temes.