Diferencies ente revisiones de «Aliaos de la Segunda Guerra Mundial»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-fechaacceso +fechaaccesu)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- pequenos + pequeños )
Llinia 20:
Cuando empezó la [[Segunda Guerra Mundial]], la [[República de China (1912-1949)|República de China]] yá s'atopaba lluchando contra'l [[Imperiu de Xapón]] dende [[1937]].
 
Mientres la década de 1920 el gobiernu del [[Kuomintang]] foi asistíu pola [[Xunión Soviética]], qu'ayudó a reorganizar el partíu xuntu al modelu [[Leninismo|leninista]] de la unificación del [[partíu políticu|partíu]], [[Estáu]] y [[exércitu]]. Sicasí, tres la unificación de China, el generalísimo [[Chiang Kai-Shek]] purgó a los izquierdistes del so partíu y refugó aliase col [[Partíu Comunista de China]] pa lluchar contra los niponos; nel so llugar, optó por lluchar con dambos al empar. Siguió siendo asina entá dempués del incidente de Mukden y el réxime títere de [[Manchukuo]] establecíu poles tropes xaponeses en [[1931]]. Les campañes anticomunistes de Chiang siguieron mientres lluchaba en conflictos pequenospequeños ya incesantes contra Xapón a lo llargo de los años 30. China vio perder los sos territorios ante Xapón cachu per cachu nesti periodu.
 
Nos primeros años de la década de los años [[1930s|30]], [[República de Weimar|Alemaña]] y la [[República de China (1912-1949)|República de China]] fixéronse socios bien cercanos nes árees del intercambiu industrial y militar. La [[Alemaña nazi]] aprovió la más grande proporción d'importaciones d'armes y remangu técnicu chines. Dempués del [[incidente de la ponte de Marcu Polu]] del [[7 de xunetu]] de 1937, China y Xapón atollar nuna guerra a gran escala que duró hasta [[1945]]. Nun principiu, Alemaña nun denunció los crímenes de guerra en China, tales como la [[Masacre de Nankín]] de 1937. Sicasí, Alemaña reconoció tamién que Xapón yera más capaz de lluchar contra la [[Xunión Soviética]], y la cooperación con China romper en mayu de [[1938]]. La Xunión Soviética, deseyando caltener a China na llucha contra Xapón, sofitó a China con daqué d'asistencia militar hasta 1941, hasta que cesó la llucha con Xapón p'asina preparar pa la guerra contra Alemaña.