Diferencies ente revisiones de «Aeropuertu Internacional Rafael Núñez»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Charres +Charles)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- isla + islla )
Llinia 53:
En 1920 establezse'l primer aeropuertu de Cartaxena alcontráu nun terrén de Bocagrande que pertenecía a la ''Compañía Colombiana de Saléu Aéreu''. Nesti aeropuertu'l 26 de xineru de 1928, Cartaxena recibe'l más grande pioneru de los vuelos trasatlántico: [[Charles Lindbergh]], quien al mandu de la so nave “[[Spirit of Saint Louis]]” aterriza nél.
 
En 1930 inaugúrase un nuevu aeródromu na islaislla de Manzanillo que perteneció la compañía “SCADTA”, Sociedá Colombo – Alemana de Tresporte Aéreu. Más tarde nel añu de 1939 SCADTA camuda de razón social y pasa a llamase [[Avianca]], abreviación de Aerovías Nacionales de Colombia.
 
En 1947 apaez “LANSA” quien s'alluga en Crespo, y constrúi dos pistes d'aterrizaxe; una principal de 1600 m de llargor y otra pa vientos cruciaos de 930 [[metro|m]] de llargor, nesi momentu preséntase Cartaxena la situación de dos aeropuertos, pero nos años 50 “LANSA” viende les instalaciones a Avianca que cierra les sos operaciones en Manzanillo y treslládase a Crespo.