Diferencies ente revisiones de «Tron»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 34:
|recaldación = $33.000.000 (averáu)}}
 
'''''Tron''''' ye una [[película]] [[Estaos Xuníos|estadounidenseestauxunidense]] de [[1982]] del xéneru [[ciencia ficción]] escrita y empobinada por [[Steven Lisberger]]. Protagonizada por [[Jeff Bridges]], [[Bruce Boxleitner]], Cindy Morgan, Dan Shor y [[David Warner]].
 
Foi una de les primeres películes producíes polos grandes estudios de cine n'usar la técnica de [[computación gráfica]] de manera importante.
Llinia 106:
 
== En videoxuegos ==
Na revista [[España|española]] [[MicroHobby]] (númberu 15, páxina 24) en febreru de [[1985]] publicóse'l códigu fonte en «Basic» d'un xuegu (llevó por títulu 2 llíneesllinies) qu'emulaba parte de la idea de Tron, onde'l xugador controla un cercu y tien de movese evitando cruciase col otru cercu y la suya propia.
 
''[[Tron 2.0]]'' ye un [[videoxuegu]] que salió como remortina, publicáu'l 25 d'agostu de 2003. Nesti xuegu de [[Primer persona (videoxuegos)|primer persona]], el xugador toma'l rol del fíu de Alan Bradley que ye unviáu al mundu de los ordenadores pa engarrar contra un virus. Publicáronse versiones d'esti xuegu pa [[Microsoft Windows]], [[Apple Macintosh|Macintosh]], [[Xbox]] y [[Game Boy Advance]].
 
Esiste una versión alternativa llamada Armagetron que tien una manera pa [[Videoxuegu d'un xugador|un xugador]] y [[Videoxuegu multijugador en llíneallinia|multijugador en llíneallinia]] disponible para [[GNU/Linux]] y Microsoft Windows.
El mundu de Tron apaez nos videoxuegos de [[The Walt Disney Company|Disney]] y [[Square Enix]], ''[[Kingdom Hearts 2]]'' y ''[[Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance]]''. Ente que en Kingdom Hearts 2 el so mundu basar na Tron orixinal, en Kingdom Hearts 3D basar en ''[[Tron: Legacy]]''.
Llinia 121:
Ello ye que hai una escena na que s'oi la famosa frase "Curiáu coles macros ocultes" y los personaxes empiecen a repitila y a dicir "va haber que tener curiáu coles macros ocultes". Una macro ye una secuencia d'acciones predefinidas que se repite cada vez que s'activa la macro.
 
* ''"Fin de llíneallinia"'' (End of line): En dellos momentos de la película'l Programa de Control Maestru diz esta frase pa despidise o cuando termina de falar; ye equivalente a "Fin de la tresmisión". En [[Tron Legacy]] el chigre de Castor llámase "End of line"
 
* Nun momentu de la película, concretamente nuna escena na qu'apaez el despachu de Alan, apaez escrita na paré la frase: “Gort klatuu barada nictu”, simpática referencia a la película “Ultimátum a la Tierra” de 1951.
Llinia 128:
{{AP|Tron: Legacy}}
 
''[[Tron: Legacy]] y''s una película estadounidenseestauxunidense de ciencia ficción que s'estrenó en cines el 17 d'avientu de 2010 nos Estaos Xuníos, producida por Walt Disney Pictures. Ye la segunda parte pa la película Tron de 1982 del direutor Steven Lisberger, que pasa a ser productor na remortina.
 
Sam Flynn, un espertu en tecnoloxía de 27 años y fíu de Kevin Flynn, investiga la desapaición del so padre y enfusar nun mundu dixital distintu al orixinal y creáu pol so padre, de feroces programes y xuegos de ''arcade'', y onde el so padre tuvo atrapáu mientres 20 años. Xuntu con Quorra (Olivia Wilde), l'amiga más lleal de Kevin dientro de TRON, padre y fíu embarcar nuna travesía a vida o muerte al traviés d'un universu cibernéticu visualmente atanante que va más allá de lo desaxeradamente futurista y peligrosu.
Llinia 150:
* ''[[Tron: Next Day]]'' (2013) (curtiumetraxe)
 
== VeaseVer tamién ==
* [[Ruiu Perlin]]
* [[Tron 2.0]]