Diferencies ente revisiones de «Unión Deportiva San Sebastián de los Reyes»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 45:
Por ello, la temporada actual plantegar ensin oxetivos concretos nin ambiciosos. Fichar a xugadores ensin nome, d'equipos de Tercer División o inclusive de Preferente, pero arrogantes nel trabayu y con enganíes de trunfar. Amás, apostar por un entrenador de la casa y dióse-y la responsabilidá a Álvaro García Moreno, que xubiera al filial a Preferente la temporada pasada. Tres una bona temporada, onde l'equipu aportó a líder en delles xornaes, l'equipu termina la lliga regular na 4º posición y apuesta la promoción d'ascensu a Segunda "B".
 
Na [[Anexu:Promoción d'ascensu a Segunda División 2011|Promoción d'ascensu a Segunda División B 2011]] l'equipu madrilanu esanicia al [[Villaralbo Club de Fútbol|Villaralbo C.F.]] con facilidá (4-1 y 0-2) y con sufrimientu ante'l [[Centru Cultural y Deportivu Cerceda|C.C.D. Cerceda]], campeón del grupu gallegu por (3-1 en tierres madrilanes, y derrota 1-0 en [[Galicia]])
 
Na última ronda enfrentar a otru campeón de grupu, el [[Club Deportivu Tudelano|C.D. Tudelano]]. L'equipu consigue l'ascensu de categoría tres tres temporaes en Tercer División al ganar dambos partíos (2-1 nel partíu d'ida, y 0-1 en [[Navarra]]).