Diferencies ente revisiones de «Mahabharata»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-#cada +cada )
Llinia 143:
L'escritor Viasa compondría solamente'l corazón del ''Majabhárata'', de 8800 versos. Tituló a la so hestoria ''Yaia'' (‘victoria’).
 
El testu ''Yaia'' de Viasa, ta estructurado na forma d'un diálogu ente Dhritarashtra (el rei Kuru padre de los Kauravas), quien s'opunxo a los Pándavas— fíos del so fináu hermanu Pandú— na batalla de Kuru Kshetra) y el so secretariu y bienqueriente Sañyaia. Sañyaia narra #cada incidente de la batalla de 18 díes a midida que van asocediendo. Dhritarashtra dacuando fai entrugues y dacuando llaméntase, cuando se va enterando de la destrucción de #cada unu de los sos fíos, amigos y parientes. Tamién se siente culpable por cuenta de que la so cobicia foi la causante de la destrucción de tolos reinos del subcontinente indiu.
 
De primeres Sanyaia da una descripción (100% mitolóxica) de los distintos continentes de la Tierra, de los distintos océanos (d'agua salao, agua duce, lleche, mantequilla, socesivamente) d'otros planetes y los sos habitantes, y depués enfócase en [[India|Bhárata Varsha]] (la India) y da una ellaborada llista de cientos de reinos, tribus, provincies, ciudaes, pueblos, aldegues, ríos, montes y montes.
 
Tamién esplica alrodiu de les formaciones militares (''viuja'') qu'acaldía adopta #cada unu de los dos exércitos. Como nel xuegu piedra, papel y tisoria, l'exércitu qu'adopta la formación fayadiza, gana esa batalla: l'exércitu con forma d'águila vence al que tien forma de culiebra, etc.
 
Dieciocho #capítulo d'esti testu ''Yaia'' de Viasa, formen el testu relixosu ''Bhagavad-guitá'' (d'unos 700 versos).