Diferencies ente revisiones de «Crónicas de la Marca del Este»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
Llinia 20:
| seguido_por =
}}
'''''Crónicas de la Marca del Este''''' (Holocubierta Ediciones, 2011) ye una [[antoloxía]] de [[rellatos]] de [[lliteratura fantástica]] inspiraos nel universo del esitosu [[xuegu]] de rol ''Aventuras en la Marca del Este''.<ref>[http://ociozero.com/21368/holocubierta-lanza-cronicas-de-la-marca-del-este Noticia de l’antoloxíal'antoloxía de les Cróniques de la Marca del Este n'OcioZero (en castellán)]</ref>
 
Trátase d’unad'una antoloxía atropada y dirixía pol [[escritor]] de narrativa fantástica [[Rubén Serrano Calvo|Rubén Serrano]], qu’axuntóqu'axuntó tanto a escritores profesionales como a aficionaos a los xuegos de rol pa encadarmar esti proyeutu.
 
Nella participaron autores tan destacaos como l’asturianul'asturianu [[Vicente García Oliva]], miembru de l’l'[[Academia de la Llingua Asturiana]] y autor de conocíes noveles como ''El barco de los locos'' o ''Relato de las aventuras de Inés Saldaña''; Magnus Dagon (alcuñu de Miguel Ángel López Muñoz), ganador, ente más otros, del premiu UPC, el más importante gallardón de [[ciencia ficción]] n’[[España]]. Fermín Moreno González, miembru de la [[Asociación Española de Escritores de Terror]] ''Nocte''; la colombiana María Victoria Albornoz, profesora de Lliteratura Latinoamericana en Saint Louis University: o l’autoral'autora de novela romántica Megan Maxwell (númberu un en ventes na Fnac en 2010 cola so obra ''Deseo concedido'').
 
El [[llibru]] tien más de 300 páxines y cada rellatu va encabezáu por una [[ilustración]] orixinal del dibuxante Iván Gil. La portada ye del dibujante [http://www.mrbyron.com Víctor Bravo].