Diferencies ente revisiones de «Festival de Cannes»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"Mariña" +"Costa"
m correiciones
Llinia 51:
Col treslláu a la primavera, el festival atraxo entá más a los meyores realizadores de too el mundu. Nos 50 premiar a nomes como [[Orson Welles]], [[Luis Buñuel]], [[Ingmar Bergman]] o [[Satyajit Ray]].
 
En [[1954]] produciríense dos cambeos que modificaríen pa siempres la imaxe que Cannes daría al mundu. De primeres, la orfebre parisina Suzanne Lazon propunxo la palma como motivu pal galardón principal. Foi [[Jean Cocteau]] quien s'encargó de faer un esbozu de lo qu'a partir del añu siguiente llamaríase la ''[[Palma d'Oru|Palme d’Ord'Or]]''.
 
El segundu gran cambéu foi la entrada de la sensualidá como parte integrante de la imaxe del festival. Y ye que mientres una sesión fotográfica de [[Robert Mitchum]], l'actriz inglesa [[Simone Xibla]] quedar en [[topless]] y pasó-y el so brazos alredor del pescuezu.<ref>(n'inglés) [http://www.life.com/image/3247981 « Bob And Simone »], ''[[Life (revista)|Life]]'', 6 avril 1954.</ref> Esi momentu yá namái sería clisáu pola gran [[Brigitte Bardot]], quien a finales de los 50 tenía siempres una cita cola prensa na sablera.