Diferencies ente revisiones de «Uummannaq»

Contenido eliminado Contenido añadido
m xelo => xelu
m correiciones
Llinia 7:
*Llonxitú: 050º 46' O
 
Uummannaq ta 700 kilómetros al norte del Círculu Polar, apenes al norte de la Islla de Disko. [[Qaanaaq]] (Thule) ta varies milles aínda más al norte. El pueblu tien a una población d’alredord'alredor de 1.500 y ye casa de la más grande delles terminales septentrionales de ferry en Groenlandia.
 
El conceyu d’Uummannaqd'Uummannaq cubre un área de 93,000 kilómetros cuadraos nos que 12,500 km cuadráu tan llibres de xelu.
 
Hai 7 asentamientos nesti conceyu grande, con biblioteques públiques en caúna delles escolas en cada pobláu.
Llinia 18:
La mayor parte de la población na ciudá y nos asentamientos yeren groenlandeses (95,9 %) y no-groenlandés (4,1%).
 
El pueblu d’Uummannaqd'Uummannaq s’asitia na Islla d’Uummannaqd'Uummannaq que ye tamién llugar de la Montaña d’Uummannaqd'Uummannaq que tien una altura mui agudamente inclinada de 1170m. Subilo requier munches habilidaes téuniques. La montaña ta en forma de corazón. '' Uummannaq'' en groenlandés quier dicir "en forma de corazón".
 
Los neños daneses y groenlandeses creen que [[Pa Nöel]] vive na bahía de Spraglebugten nel oeste de la islla. Una choza de césped ('' el Castiellu de Santa'') foi construyíu allí per un programa televisivu danés y se quedó como fogar de Santa na imaxinación popular.
 
El Fiordu d’Uummannaqd'Uummannaq ye'l nome xeneral dadu a la serie de cales nel continente groenlandés al norte del promontoriu en Niaqornat na Península de Nuussuaq.
 
Hai una base de caza y pesquera, amás d'una fábrica de conserves y una cantera de mármol llocalizaos cerca.