Diferencies ente revisiones de «Alfredo Baquerizo Moreno»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Isla +Islla )
m Preferencies llingüístiques
Llinia 11:
Desempeñó les funciones de Profesor del Colexu Vicente Rocafuerte de la Universidá de Guayaquil; [[Ministros de Relaciones Esteriores d'Ecuador|Ministru de Relaciones Esteriores]], Ministru Diplomáticu en Cuba y Colombia, Embaxador nel Perú.
 
En 1912 foi encargáu del poder por 20 díes, el Congresu escoyíu juntamente col presidente, tuvo mayoría placista. Instaláu'l ParlamentuParllamentu resultó escoyíu Presidente del Senáu y automáticamente Presidente del Congresu'l Dr. Alfredo Baquerizo Moreno, qu'al dexar el poder el Dr. [[Francisco Andrade Marín]], encargar del mesmu pel espaciu de veinte díes, mientres el llexislativu escrutara los votos, calificara a [[Leonidas Plaza]] y diéra-y posesión.
 
La llonxevidá del patriarca de les Lletres, la Música y la Vida Pública Nacional Alfredo Baquerizo Moreno -muertu a los 92 años d'edá-, puede atribuyise probablemente al so temperamentu ecuánime y a un llar harmoniosu pobláu de 12 fíos. D'él, diz l'historiador Carlos Manuel Larrea: "Inolvidables les prestoses conversaciones íntimes cuando dempués de fatigantes xornaes de trabayu, convidábame cariñosu a pasiar n'automóvil pelos pintorescos caminos de la contorna de Quito, y escaeciendo momentáneamente los graves problemes políticos, falábame de llibros y escritores, de novelistes y poetes, de música y de toa manifestación artística... ".