Diferencies ente revisiones de «Idioma pochuteco»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Preferencies llingüístiques
Llinia 16:
El '''pochuteco''' o '''poxutlecatl''' ye una [[llingua muerta]] de la [[llingües uto-azteques|familia uto-azteca]] del grupu nahua, que se faló alredor de la ciudá de [[San Pedro Pochutla|Pochutla]] na mariña pacífica de [[Oaxaca]], [[Méxicu]].
 
En [[1917]] foi documentáu por aciu un curtiu artículu de [[Franz Boes]], quien pola dómina yá la consideraba una llingua prácticamente extinta. Nos setenta, Tim Knab atopó dos falantes cerca de Pochutla qu'entá recordaben unes poques palabrespallabres documentadas por Boes (de casualidá una de los sos informantes yera nieta del informante principal de Boes). Knab consideró qu'entá podría haber falantes vivos nel momentu del so trabayu.
 
== Clasificación ==
Llinia 48:
 
=== Léxicu ===
La siguiente llista compara les formes léxiques recoyíes por F. Boes 1917, cola llista compilada por T. Knab<ref>Tim Knab, 1980, p. 231</ref> a partir de dos falantes que recordaben delles palabrespallabres de la llingua anque diba tiempu que nun la usaben con naide. La llista A correspuende de casualidá a una muyer que ye nieta de la principal informante de Boes, ente que la llista B correspuende a un falante de zapoteco que pasó la so mocedá con persones d'una de les families entrevistaes por Boes en 1917.
{|class=wikitable
|- align=center