Diferencies ente revisiones de «Mimesis»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 8:
 
== Filosofía ==
[[Platón]] señala que la mímesis ye solo l'apariencia sensorial de les imáxenes esteriores de les coses, que constitúin el mundu opuestu al de les idees. Esta imitación de la realidá, solo ye una copia de la copia del mundu de les idees. Poro, Platón arrenunciu a la imitación (mimesis) del mundu p'adoptar el relatu ([[lexis]]),<ref>Altmann, Gerry T.M. (1997). "Words, and how we (eventually) find them." The Ascent of Babel: An Exploration of Language, Mind, and Understanding. Oxford: [[Oxford University Press]]. pp. 65–83. Fonte citada en [[:en:Lexis (linguistics)]]</ref> en tanto este ye la narración de la hestoria ([[diégesis]]), ensin la presentación de los personaxes, al traviés d'un modelu d'imitación d'un acontecimientu al traviés de palabrespallabres. Otra manera, pa Aristóteles, non cabo la imitación del mundu ideal, na Poética, la mímesis y la so función imitativa ye la manera esencial del arte pa representar a l'acción humana. Destacando, por esti motivu, la función del [[Poesía|poeta]] como'l reconstructor de la fábula, al traviés de la imitación efectuada polos personaxes n'acción.
 
Para [[Aristóteles]] toles artes son imitación, asina por casu estrema ente [[hestoria]] y [[poética]], onde la poética ye la imitación de fechos, fábules “creíbles” (que podríen ser reales), una imitación de les coses reales según distintos medios (pintura, palabra, etc.) Siguiendo col razonamientu aristotélicu, la base del [[aprendizaxe]] ye la mímesis o imitación, que ye connatural al home -inclusive llega a dicir nestes palabrespallabres que l'home ye un animal miméticu-, poro, toa imitación produz un aprendizaxe. Aprender presta a los homes, esto ye, hai un componente perimportante y ye el placer. “Ver” lo asonsañao, aquello que ye productu de la mimesis produz prestar, y por esto a los homes préstenlos les artes.
 
El [[Filosofía|filósofu]] contemporaneu [[Nelson Goodman]] desenvuelve un complexu analís de corte [[Estructuralismu (filosofía)|estructuralista]] sobre la teoría de los signos, señalando que ye imposible asonsañar la realidá tal como ye, cuidao que siempres toa visión va acompañada d'una interpretación so ciertes convenciones, polo que definir la noción d'imitación llevaría a un ensin númberu de tracamundios, yá que nun esiste un güeyu natural “inocente”; poro, dende les esmoliciones en redol a les representaciones de lo real, nun habría relación lóxica ente la paecencia (mímesis) de la realidá y los códigos emplegaos pa la so representación.