Diferencies ente revisiones de «Control social»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 6:
El control social apaez en toles sociedaes como un mediu de fortalecimientu y supervivencia del [[Grupu social|grupu]] y les sos normes. Les normes menores y les lleis son les que conformen los grupos. La implantación d'una [[moral social]] (poles influencia sociales que xenera) y la crítica lliberal como autodefensa y como interpretación de sucesos ya intereses, ye'l camín escontra'l [[cambéu social]]. Actúa sobre la [[esviación social]] (lleis) y [[anomia]] (normes).
 
La cognición social o perspectivaperspeutiva del comportamientu esviáu de forma correcta —cierta—, tien un esquema d'estereotipos y xuicios de valor na so versión non científica, y ye posible y habitual como conocencia científica —profesional—; ye de fechu imposible una sociedá ensin normes (Estáu de Derechu) y la cuestión ye la so precisa naturaleza y los mecanismos pal casu, ensin cargar con más problemes adicionales, solamente'l bien común con una normativa funcional pal orde social. Como'l control ye importante, de la mesma tien qu'haber control sobre'l controladores con un consensu na normativa pa un equilibriu de poderes y controles, que nun sía represivu na so actitú.
 
El control social persuasivo pal llogru de la conformidá funciona principalmente con idees y valores, que se traducen n'actitúes respetuoses de les normes. Tender a una moral llibre, opcional, personalizada, menos riegles y con menos control.