Diferencies ente revisiones de «Diseñu urbanu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 19:
El Confort nel espaciu públicu urbanu vien determináu por distintos factores: condicionantes térmicos, escala urbana, ocupación del espaciu públicu, paisaxe urbano, percepción de seguridá, condiciones acústiques, calidá del aire, ergonomía. Toos estos parámetros tán interconectaos. L'alteración d'unu d'ellos repercute na calidá de los demás. Plantégense de siguío dalgunes d'éstes problemátiques:
 
=== Escala urbana ===
La relación ente l'altor de les edificaciones y la separación de los bloques foi motivu d'estudiu particularmente al entamu del Movimientu Modernu pola so incidencia nel soleamiento de les viviendes, anque ensin analizar la so importancia nel espaciu publico. Dende esti últimu puntu de vista, la AEUB(ii) propón l'indicador del anchu de la sección.
 
La proporción de la cai tamién ye determinante pal allugamientu d'arboláu de porte grande o pequeñu nes ceres, places, xardinos y la creación de corredores verdes urbanos. La forma y tamañu de los espacios llibres tienen de guardar proporcionalidad colos niveles de frecuentación y d'actividá esperaos, una mayor superficie nun presupon una mayor calidá como demostró la esperiencia de los espacios interbloques de la ciudá funcional. Si multipliquen les actividaes nos espacios llibres arriquezse la vida nellos, auméntase'l númberu d'usuarios y reutilízase la inversión.
 
=== Paisaxe urbano ===
Esisten múltiples formes de paisaxe: comercial, hestóricu, arquitectónicu, natural, toes elles con gran carga suxetiva. El componente estéticu del paisaxe ye una ferramienta bien pervalible pa xenerar confort. Paisaxe Urbano entendíu dende una perspectivaperspeutiva puramente visual, como la idea de la percepción que tenemos de la redolada y de una posición específica dientro de la área urbana.
 
Independientemente del so curiosu podemos crear un ambiente alcontradizo rompiendo la monotonía y creando interés nel pasiante al traviés de la esistencia de focos d'atracción intermitentes y finxos a lo llargo del paisaxe urbano
Llinia 31:
Sía que non anque los focos d'atracción proxectaos destaquen ye importante la so integración nun texíu urbano homoxéneu.
 
=== Percepción de seguridá ===
Pa llograr una redolada llibre d'amenaces tien d'esistir cohesión social y proxectar la ciudá de cuenta que se potencie la visibilidá del espaciu y la so tresparencia, utilizando elementos arquitectónicos que fomenten la vixilancia natural ente conciudadanos.