Diferencies ente revisiones de «Raymond Aron»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Actualizando categoríes
m Preferencies llingüístiques
Llinia 21:
Defendía la llibertá y la razón frente al [[totalitarismu]] políticu ya intelectual y el [[fundamentalismu]]. Frente a esti postreru proponía como mecanismu de defensa'l [[Escepticismu filosóficu|escepticismu]], pero con cuidu de nun cayer na indiferencia pa nun llegar finalmente al [[nihilismu]] que consideraba fondamente negativu.
 
Aron reivindica les lleis propies de la conocencia n'oposición a les actitúes determinista y dogmáticu. Dende esta perspectivaperspeutiva, considera que dada la enorme complexidá de los fenómenos políticos, éstos tienen de ser analizaos ensin cayer n'actitúes reduccionistes, visiones binaries o falsos moralismos. Como [[Max Weber]], Aron considera que la realidá nun puede ser aprehendida de manera global y les verdaes n'economía, en socioloxía y en ciencia política siempres son parciales y reflexen tan solo una parte de la complexidá social.
 
Na estensa obra lliteraria de Aron encétase una amplia gama de temes que van dende l'estudiu de los clásicos de la filosofía, la socioloxía y la ciencia política, a les reflexones sobre la guerra y la paz, al analís sobre'l papel de los intelectuales y al diagnósticu de la sociedá industrial. Una de les cualidaes más notables de la obra nun ye tantu la so estensión como la so independencia en relación a los paradigmes reinantes nel mundu cultural y universitariu de la segunda posguerra, apoderáu por un pensamientu de corte marxista y a favor de les polítiques de la [[Xunión Soviética]]. Nun goció de la popularidá de [[Jean-Paul Sartre]], col que compartió formación nos años venti na ''École Normale Supérieure''.