Diferencies ente revisiones de «Calcuta»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Introduciendo {{1000}}
m Preferencies llingüístiques
Llinia 55:
Mientres la [[Segunda Guerra Mundial]], el [[puertu]] de Calcuta foi bombardeado en dos causes polos [[Imperiu del Xapón|xaponeses]]. En [[1943]] producir na ciudá una grave crisis de subsistencies, que dexeneró nuna fame que provocó numberoses víctimes, y que los nacionalistes indios consideraron que se produció de resultes del acaparamientu de suministros destinaos a los exércitos de los [[Aliaos (Segunda Guerra Mundial)|Aliaos]].
 
En [[1946]] produciéronse fuertes disturbios na ciudá, por cuenta del pidimientu de la creación d'un estáu separáu pa los indios de relixón musulmana, qu'acabaron desaguando nuna llucha abierta que provocó más de 2000 víctimes.
 
=== Independencia de la India ===
Llinia 193:
Les escueles primariu y secundariu de la ciudá de Calcuta son dirixíes bien pol Gobiernu del estáu de [[Bengala Occidental]], bien pola iniciativa privada, de cutiu rellacionada col mundu de la [[relixón]]. La llingua vehicular de la enseñanza en diches escueles suel ser bien el [[Idioma bengalí|bengalí]] bien el [[Idioma inglés|inglés]], anque tamién s'utilicen otros idiomes, como'l [[Idioma urdu|urdu]] o'l [[Idioma hindi|hindi]], en función de les diverses llingües que se falen na ciudá.
 
Polo que respecta a la enseñanza universitaria, Calcuta, na so condición de gran ciudá de la India, cuenta con un total de nueve centros d'enseñanza universitaria, ente los que cabo destacar la [[Universidá de TecnoloxíaTeunoloxía y de la Ciencia de Bengala]], o la [[Universidá de Jadavpur]], polo que respecta a los estudios de tipu técnicu.
 
== Economía ==