Diferencies ente revisiones de «Cámara de videu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 1:
{{referencies|t=20131023}}
La '''cámara de vídeu''', '''videocámara''' o '''cámara de televisión''' ye un dispositivu que prinda imáxenes convirtiéndoles en señales eléctriques, na mayoría de los casos a señal de [[vídeu]], tamién conocida como ''señal de televisión''. N'otres pallabres, una cámara de vídeu ye un transductor ópticu.
[[Archivu:Ikegami HK355 & HK355P 20070214.jpg|thumb|300px|Cámares de TV de la casa Ikegami modelu HK-355 y HK-355P con captadores de [[CCD]]'s, tecnoloxíateunoloxía de la década [[años 1990|de los 90]] de sieglu XX.]]
 
== Historia ==
Llinia 51:
 
== L'asociación con un magnetoscopiu: los camcorders o camascopios ==
La meyora na tecnoloxíateunoloxía electrónica y el desenvolvimientu de distintos sistemes de grabación de la señal de vídeu que fueron imponiendo l'usu de la cintes en casetes, como ye'l casu de los sistemes [[Umatic]] y [[betacam|beta]] (en toles sos versiones) apurrieron la posibilidá de poder acoplar a la cámara de televisión un [[magnetoscopiu]]. En [[1985]], la casa [[Sony]], llanzó al mercáu de la televisión profesional el sistema betacam qu'incluyía modelos de cámares de [[ENG]] qu'incorporaben el grabador, hasta entós siempres aparte. Esta asociación, que de primeres yera removible, dio llugar a los ''Camcorders'' que son equipos integraos de cámara y magnetoscopiu.
 
== Nel mundu domésticu. ==
La cámara de vídeu doméstica ye una variante simplificada de les cámares profesionales. Lo qu'empezó como una cámara xunida a un "pequenu" magnetoscopiu, rápido dio pasu a los camcorders más o menos avolumaos. Estos dependíen del formatu de grabación utilizáu y fueron munchos los fabricantes que diseñaron modelos de cinta de vídeu más pequenos que los sos similares utilizaos nos magnetoscopios de sobremesa domésticos. Dalgunos d'ellos precisaben adaptadores pa ser compatibles colos equipos de sobremesa.
 
Atendiendo a la cámara, la revolución producióse, como nel mundu profesional, col pasu de los tubos a los captadores CCDs. Esta nueva tecnoloxíateunoloxía dexó l'amenorgamientu del tamañu y del pesu.
 
Les cámares doméstiques nun suelen utilizar trés captadores independientes pa traducir la imaxe a señales eléctriques. Lo normal ye l'usu de solamente un captador, antes un tubu agora un CCD, y por aciu una serie de filtros ópticos faer qu'ésti, en cada momentu, realice la captación de cada color. Esto suel dir acompañáu pol tratamientu de la señal llograda col fin d'aumentar la so calidá, el so resolvimientu.
 
L'apaición de la tecnoloxíateunoloxía dixital dio llugar a un nuevu campu de la comprensión de la señal. Cuando se realiza'l [[Muestreo dixital|muestreo]] de la señal de vídeu, suelse utilizar la relación 4:2:2 (esto ye la luminancia se muestrea a cuatro veces la frecuencia de la subportadora ente que les componentes de color a la de 2 vegaes la subportadora) nuna cámara doméstica caltiense'l muestreo de la lumimancia pero amenorga'l d'el portadores de color pudiendo dase la relación 4:1:1 o 4:0:2 o cualesquier similar.
 
Les cámares doméstiques escarecen de tolos sistemes de control de les profesionales. Tán pensaes pal trabayu en solitariu (polo que nun precisen ser sincronizaes). El conceutu de "cadena de cámara" sume nesti casu yá que, como yá s'indicó, úsase puramente'l formatu camcorder. Esto esanicia les tornes, les señales de tally y comunicación, etc. Pela cueta incorporen una serie bien grande d'automatismos que busquen que, independientemente de les condiciones de la grabación, la señal llograda sía de la meyor calidá estética posible. Automatismos que consisten nel [[balance de blancos]], [[autofoco]] y [[iris]] automáticos acompañaos d'efectos de fundíos a negru, edición, xeneración ya insertamientu de calteres y audiu.
Llinia 75:
 
=== Según la so calidá ===
'''Cámares doméstiques:''' diseñaes dafechu pa usu domésticu, non aptes pa tresmisión. La gran mayoría trai poques posibilidaes de control de la imaxe, la mayoría de los axustes son realizaos de forma automática. Anguaño y cola meyora de la tecnoloxíateunoloxía, la so calidá d'imaxe ameyoró ostensiblemente.
 
'''Cámares semiprofesionales:''' son equipos relativamente algamadizos en preciu, la so calidá ye cimera a les doméstiques, y anque son calidable media en términos [[Radiocomunicación|broadcast]], volviéronse populares nesti ámbitu como cámares ENG, yá que la so calidá d'imaxe ensin ser profesional, ye bien bona. A diferencia de les doméstiques yá dexen personalizar ciertos axustes, como'l manexu del iris manual, focu y zoom manuales, balance de blancos, ente otres funciones. Polo xeneral incorporen 3 [[Dispositivu de carga acoplada|CCD]], colloráu, azul y verde pa llograr una señal de vídeu [[RGB (vídeu)|RGB]].
Llinia 105:
{{Tradubot|Cámara de vídeo}}
 
[[Categoría:TecnoloxíaTeunoloxía de vídeu y cine]]
[[Categoría:Wikipedia:Revisar traducción]]