Diferencies ente revisiones de «Hospital»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Preferencies llingüístiques
Llinia 1:
{{redirixe|Hospitales|Estación Hospitales|les estaciones llamaes "hospitales"}}
[[Archivu:Letrero del Hospital de Medina del Campo.JPG|thumb|Hospital de [[Medina del Campu]], na [[provincia de Valladolid]], [[España]].]]
Un '''hospital''' ye un establecimientu sanitariu pa l'atención y asistencia a enfermos per mediu de profesionales médicos, d'enfermería y personal auxiliar y de servicios técnicos mientres 24 hores, 365 díes del añu y disponiendo de tecnoloxíateunoloxía, aparatología, instrumental y farmacoloxía fayadices. Esisten tres clases d'hospitales: de Primer, Segundu y Tercer niveles, siendo la so asistencia de menor a mayor complexidá. Dientro d'ellos atiéndese a pacientes con afectaciones que van dir de simples a pergraves, crítiques, curiaos paliativos o inclusive terminales.
 
== Historia ==
Llinia 81:
 
;El Comité Direutor
Compuestu polos siguiente órganos directivos: Dirección Xerencia, Subdireición Xerencia, Subdireición de Comunicación y Relaciones col Ciudadanu, Dirección Médica, Dirección d'Enfermería, Dirección de Servicios Xenerales, Subdireición de Personal, Subdireición de Desenvolvimientu TecnolóxicuTeunolóxicu y Sistemes d'Información, El subdireutores médicos.
 
Va Actuar como Presidente, la Dirección Xerencia y, n'ausencia d'ésta, la Subdireición Xerencia. Va Ser función del Comité Direutor, la organización xeneral del Hospital, la [[planificación estratéxica]], la coordinación xeneral ente les distintes árees, la ellaboración de planes y propuestes en materia d'organización y xestión de l'actividá asistencial, en materia de xestión de personal, según no relativo a la xestión d'infraestructures, instalaciones y equipamientos. El Comité Direutor va establecer, igualmente, los criterios xenerales pal establecimientu de los alcuerdos añales coles unidaes y servicios, en materia d'oxetivos operativos, según pa la distribución d'incentivos venceyaos al complementu de rendimientu profesional. Va Ser función del Comité Direutor l'analís de les situaciones venceyaes al exerciciu de los derechos establecíos na Carta de Derechos y Deberes de los usuarios del SSPA, según l'establecimientu de les acciones correctores necesaries. Igualmente, va ocupar del analís permanente de la situación en materia d'accesibilidá asistencial, lo mesmo que de l'adopción de cuantes midíes sían precises pa garantizar esti derechu y los términos establecíos pola normativa vixente. El Comité Direutor va axuntase, siquier, una vegada a la selmana, acordies con los criterios y necesidaes establecíos pola Dirección Xerencia y restu de los sos miembros.