Diferencies ente revisiones de «Medios sociales»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 1:
Los '''medios de comunicación sociales''' o a cencielles '''medios sociales'''<ref>{{Cita web |url=http://www.fundeu.es/encamientos-S-social-media-en-espanol-son-medios-sociales-1132.html |títulu=social media n'español son medios sociales |fechaacceso=23 de xunu de 2012 |idioma=español}}</ref> (''social media'' en [[Idioma inglés|inglés]]) son plataformes de comunicación [[en llinia]] onde'l conteníu ye creáu polos mesmos usuarios por aciu l'usu de les tecnoloxíes de la [[Web 2.0]], que faciliten la edición, la publicación y l'intercambiu d'información.
 
El profesores [[Andreas M. Kaplan|Kaplan]] y Haenlein definen medios sociales como: {{cita|«Un grupu d'aplicaciones basaes n'Internet que se desenvuelven sobre los fundamentos ideolóxicu y tecnolóxicuteunolóxicu de la [[Web 2.0]], y que dexen la creación y l'intercambiu de conteníos xeneraos pol usuariu»|([[Andreas Kaplan|Kaplan Andreas M.]], Haenlein Michael |Users of the world, unite! The challenges and opportunities of social media, Business Horizons)<ref>[[Andreas Kaplan|Kaplan Andreas M.]], Haenlein Michael, (2010), Users of the world, unite! The challenges and opportunities of social media, Business Horizons, Vol. 53, Issue 1, p. 59-68.</ref>}}
 
Los medios sociales basar na influencia y l'interacción ente pares y con una audiencia pública que ye cada vez más ''intelixente'' y participativa. El mediu social ye un conxuntu de plataformes dixitales qu'amplía l'impactu del [[boca a boca]] y tamién lo fai medible y, por tanto, rentabilizable per mediu de la [[marketing de medios sociales|mercadotecnia de medios sociales]] y el [[Customer relationship management|CRM]] social.
Llinia 13:
El términu ''medios sociales'' ye usáu como contraste de los [[Mediu de comunicación de mases medios de comunicación de mases]] pa espresar l'enorme cambéu de paradigma que tán viviendo los medios de comunicación na actualidá.
 
La mayoría de les vegaes el términu ye usáu pa referise a actividaes qu'integren la tecnoloxíateunoloxía, les telecomunicaciones móviles y l'interacción social, en forma de conversaciones, fotografíes, imáxenes, vídeos y pistes d'audiu.
 
Les conversaciones que pueblen los medios sociales y la manera en que se presenta la información, depende d'una variedá de perspectives y de la ''construcción'' d'un propósitu común ente les comunidaes que s'articulen en redol a elles. Típicamente nun mediu social les persones comparten les sos hestories y les sos esperiencies con otros, de manera natural.
Llinia 28:
== Característiques ==
 
* '''Audiencia''': dambos medios apurren la tecnoloxíateunoloxía que dexen a cualquier persona aportala, de cuenta que dambes pueden llegar a una audiencia global.
 
* '''Accesibilidá''': los medios de mases son xeneralmente de pagu y son propiedá d'un particular o del gobiernu, ente que los medios sociales tán polo xeneral disponibles pa cualquier persona con pocu o nengún costo.
Llinia 45:
Dellos medios, como medios comuñales por casu, crearon un interesante híbridu ente estos dos conceutos. Anque propiedá d'esos medios ye comuñal y social, dellos emisores de radios, canales de televisión social y periódicos de los ciudadanos, tán dirixíos por verdaderos profesionales de la comunicación, capaces de sacar ventaya del entusiasmu y la participación d'el ceadores o comunicadores aficionaos. Utilicen los marcos de trabayu y les práutiques mas depurada, tantu de los medios industriales como los medios sociales pa producir nuevos fenómenos de comunicación como'l periódicu en llinia, d'orixe coreanu [[ohmyNews]].
 
Nel llibru [[La riqueza de les redes|''La riqueza de les redes:'' ''Cómo la producción social tresforma los mercaos y la llibertá'']], publicáu en 2006 por [[Yochai Benkler]], analícense munches d'estes distinciones y les sos implicaciones en términos de ''economía política'' y la llibertá. Sicasí, Benkler, al igual que munchos otros académicos, utiliza'l neoloxismu ''network economy'' o ''economía de rede'' pa describir les variables económiques, sociales, tecnolóxiquesteunolóxiques y les característiques de lo que llegó a conocer como ''los medios sociales de comunicación''.
 
== Aspeutu conversacionales ==
 
Los medios sociales utilicen la tecnoloxíateunoloxía como plataforma pero la so calidá y proyección dependen principalmente de les interacciones ente les persones, de la riqueza de les conversaciones, de la fecundidá del diálogu y la calidá de la collaboración ente los participantes, pa construyir sentíu compartíu de lo que se ta realizando.
 
Los servicios de los medios sociales crean oportunidaes pal usu de la [[intelixencia colectiva]] de los sos usuarios. Los reclamos o denuncies de mal usu son rápido atendíes pola comunidá de forma que esos alderiques son públicos y compartíos por tolos participantes.