Diferencies ente revisiones de «Tercer edá»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de nomes propios
m Preferencies llingüístiques
Llinia 54:
 
== Disciplines que la enceten ==
La [[Xeriatría]] estudia la prevención, sanamientu y rehabilitación d'enfermedaes na tercer edá; y la [[Xerontoloxía]] estudia los aspeutos [[psicoloxía|psicolóxicos]], educativos, sociales, [[economía|económicos]] y [[demografía|demográficos]] rellacionaos colos adultos mayores. Anguaño esisten especialidaes como la [[xerontoloxía psiquiátrica]] (o [[psiquiatría xerontolóxica]]), qu'inclúin variables como la calidá de vida y otros fundamentos científicos. Tamién esiste la educación xerontolóxica, que tien como finalidá empobinar los preceptos pedagóxicos a la ciencia de la xerontoloxía p'arriquecela y reforzala. Desenvolvióse tamién como una [[tecnoloxíateunoloxía social]] de sofitu y industrialización y de meyores científiques.
 
== Platón y Cicerón ==
Llinia 111:
Crítiques al respeutu:
 
#Non siempres se sustitúi pola mocedá, yá que dacuando utilízase la tecnoloxíateunoloxía, o inclusive nun se reemplaza, directamente suprímese.
#Los vieyos realmente nun son calteníos por naide, yá que se fueron pagando a lo llargo de la so vida llaboral, por aciu la consiguiente cotización.
#El trabayu ye escasu, polo qu'hai que retrasar el momentu de llegada de los mozos.