Diferencies ente revisiones de «Zonguldak»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Empón de +Guía de)
m Iguo testu: -"austríaco" +"austríacu
Llinia 17:
La primer amuesa de carbón turco llevar dende Ereğli a [[Istambul]] en [[1822]], anque nun s'esquizó nin esplotó'l xacimientu. Sicasí, en [[1829]], Uzun Mehmet, marineru del pueblu de Kestaneci, llevó otra amuesa a Istambul. Esta vegada, emprestóse-y especial atención al descubrimientu y otorgóse-y una pensión vitalicia, que nun llegó a esfrutar porque foi asesináu.
 
Los primeros mineros solicitaos y llevaos dende'l [[Imperiu austríacoaustriacu]] fueron los croatas austríacosaustriacos, emplegaos nes mines de carbón de Ereğli. La correspondencia ente Istambul y l'embaxada de Viena demuestra que la producción de carbón de la cuenca de Ereğli remóntase 18 meses antes de la solicitú de marzu de [[1837]] y que la producción empezó en septiembre de [[1835]].
 
Una investigación de Hazine-i Hassa (el departamentu de l'ayalga imperial [[Imperiu otomanu|otomanu]]) nos arquivos otomanos amuesa que les actividaes mineres regulares na cuenca de Ereğli empecipiar en febreru de [[1841]]. L'artículu publicáu'l [[14 de febreru]] de 1841 del periódicu Ceride-i Havadis confirmar.