Diferencies ente revisiones de «Xuan Crisóstomu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plantía {{Socesión}}
m Preferencies llingüístiques
Llinia 33:
Sicasí al poco tiempu foi restituyíu por Arcadio medrosu de la roxura del pueblu y porque un incidente qu'asocedió en palaciu la emperatriz atribuyir a la roxura de Dios. Sicasí la paz foi curtia. Una estatua de plata que Eudoxia fíxose alzar frente a la catedral foi denunciada por Crisóstomo y una vegada más foi suspendíu y unviáu a una rexón alloñada na frontera con [[Armenia]].
 
Cuando'l papa Inocencio supo les circunstancies de la deposición de Crisóstomo presentó la so protesta pero nun foi escucháu. Crisóstomo siguió escribiendo cartes que resultaben de gran influencia dientro de Constantinopla y como la so vida enllargábase más de lo deseyao polos sos adversarios, determinó desterráselo a un estremu fronterizu cerca del [[Cáucasu]]. Sicasí esti nunca llegó al so nuevu destín porque morrió nel viaxe'l [[14 de setiembre]] de [[404]]. Les sos últimes palabrespallabres fueron: ''Doxa to theo panton heneken '' (Gloria a Dios por tou) [Palladius, xi. 38].
 
Les frecuentes deposiciones de les que foi oxetu en vida demuestren la influencia del poder temporal sobre la Ilesia d'Oriente en dichu periodu, al par de la rivalidá ente Constantinopla y [[Alexandría]] por ser reconocíes como la see principal del Oriente. Les hostilidaes ente los patriarques de dambes urbes fueron causa de grandes sufrimientos y rotures dientro de la Ilesia.