Abrir el menú principal

Cambios

m
«Arquivu» => «Archivu»
En mayu de 2009 les ediciones diaries y dominicales publicaron [[Escándalu de gastos del Parlamentu del Reinu Xuníu|detalles de gastos de los diputaos]]. Esto llevó a una serie d'arrenuncios d'altu perfil tantu de l'alministración gobernante llaborista y l'oposición conservadora.
 
N'avientu de 2010, periodistes del ''Telegraph'' posando como constituyentes [[Vince Cable#Comentario a The Daily Telegraph d'avientu de 2010|grabaron secretamente]] al secretariu de negocios [[Vince Cable]]. Nuna parte ensin revelar de la trescripción dada a [[Robert Peston]] de la [[BBC]] por un denunciante infeliz qu'el ''Telegraph'' nun publicara los comentarios de Cable na so totalidá, Cable declaró en referencia a la [[ufierta pública d'alquisición de News Corporation por BSkyB]] fecha por [[Rupert Murdoch]], «Declaré la guerra al Sr. Murdoch y creo que vamos ganar».<ref>{{cita noticia|url=http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-12053656|títulu=Vince Cable criticises Murdoch takeover in secret tapes|obra=BBC News|idioma=inglés|fecha=21 d'avientu de 2010|fechaacceso=21 d'avientu de 2010}}</ref> Arriendes de esta revelación, Cable tuvo la so responsabilidá nos asuntos de medios de comunicación, incluyendo fallo sobre los planes d'alquisición de Murdoch, retiraos del so papel como secretariu de negocios.<ref>{{cita noticia|apellíos=Wintour|nombre=Patrick|url=http://www.guardian.co.uk/politics/2010/dec/21/vince-cable-war-murdoch-gaffe|títulu=Humiliated Vince Cable stripped of Sky role after 'war with Murdoch' gaffe|obra=The Guardian|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=21 d'avientu de 2010|fechaacceso=23 de xineru de 2011}}</ref> En mayu de 2011, la [[Press Complaints Commission]] caltuvo una quexa con al respective de l'usu pol ''Telegraph'' de subterfugio: «Nesta ocasión, la comisión nun tuvo convencida de que l'interés públicu yera tal como pa xustificar proporcionalmente esti nivel de subterfugios».<ref>{{cita noticia|apellíos=Robinson|nombre=James|url=http://www.guardian.co.uk/media/2011/may/10/daily-telegraph-vince-cable-tapes|títulu=Daily Telegraph censured by PCC over Vince Cable tapes|obra=The Guardian|idioma=inglés|fecha=10 de mayu de 2011|allugamientu=London}}</ref> En xunetu de 2011, una empresa d'investigadores privaos contrataos pol ''Telegraph'' pa rastrexar l'orixe de la fuga llegó a la conclusión d'un «fuerte barruntu» de que dos exempleados del ''Telegraph'' que se treslladaren a [[News UK|News International]], unu d'ellos [[William Lewis]], tuvieren accesu a los arquivosarchivos de trescripción y d'audiu y penerar a Peston.<ref>{{cita noticia|apellíos=Halliday|nome=Josh|url=http://www.guardian.co.uk/media/2011/jul/22/willlewis-telegraphmediagroup|títulu=News Corp boss 'linked' to leak of Vince Cable's Rupert Murdoch comments|obra=The Guardian|idioma=inglés|fecha=23 de xunetu de 2011|ubicación=Londres}}</ref>
 
''The Daily Telegraph'' publicó obituarios prematuros pa Cockie Hoogterp, la segunda esposa del barón Blixen,<ref name=McKie/> [[Dave Swarbrick]] en 1999,<ref name=McKie/> y [[Dorothy Fay|Dorothy Southworth Ritter]], vilba de [[Tex Ritter]] y madre de [[John Ritter]], n'agostu de 2001.<ref name=McKie>{{cita web|apellido=McKie|nome=Andrew|url=http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1338899/The-day-I-managed-to-kill-off-Tex-Ritters-wife.html|títulu=The day I managed to 'kill off' Tex Ritter's wife|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=30 d'agostu de 2001|ubicación=Londres}}</ref>