Diferencies ente revisiones de «National Collegiate Athletic Association»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina creada con «{{Ficha d'organización |nome = National Collegiate Athletic Association |imaxe = NCAA logo.svg |tamañu_imaxe = 160px |acrónimo…»
(Nun hai diferencies)

Revisión a fecha de 12:33 10 pay 2018

Plantía:Ficha d'organización

La National Collegiate Athletic Association (NCAA) (español:Asociación Nacional Deportiva Universitaria) ye una asociación compuesta de 1281 instituciones, conferencies, organizaciones ya individuos qu'entamen la mayoría de los programes deportivos universitarios nos Estaos Xuníos d'América. La so see ta anguaño asitiada en Indianápolis, Indiana.[1]

La NCAA ye la mayor y más importante entidá del so ámbitu nos Estaos Xuníos, pero nun ye la única. Convive cola National Association of Intercollegiate Athletics (NAIA), la United States Collegiate Athletic Association (USCAA) y la National Junior College Athletic Association (NJCAA).

Hestoria

 
Oficines centrales de la NCAA, en Indianápolis (Indiana).

La so predecesora, l'Asociación Interuniversitaria de Deporte de los Estaos Xuníos (IAAUS poles sos sigles n'inglés), foi creada'l 31 de marzu de 1906 p'afitar les riegles del deporte amateur nos Estaos Xuníos. La so creación foi suxurida pol entós presidente Theodore Roosevelt como reacción a la so esmolición pola creciente cantidá de mancadures series y muertes nel fútbol universitario. La IAAUS dempués convirtióse na NCAA en 1910.

Hasta 1955 nun tenía nengún tipu de divisiones.

En 1956 estremar en dos divisiones: la University Division qu'incluyó a les instituciones de mayor tamañu, y la College Division, qu'arrexuntó a les universidaes más pequenes.

N'agostu de 1973, esanició les divisiones University y College, y partió a los sos miembros en 3 divisiones: División I, División II, y División III. De magar, so les riegles de la NCAA, les universidaes de la División I y la División II puede ufiertar beques a los alumnos por practicar dalgún deporte. Les universidaes de la División III sicasí, nun pueden ufiertar eses beques.

Hasta los años 80, l'asociación nun ufiertaba deportes femeninos. En 1982, sicasí, toles divisiones de la NCAA ufiertaben campeonatos nacionales pa muyeres.

Organización

 
Estandartes de Campeones de 2006 colgando del NCAA Hall of Champions en Indianápolis.

La estructura lexislativa de la NCAA esta delegada en gabinetes y comités, formaos por miembros representantes de les universidaes. Éstos, de la mesma, tán estremaos en sub-comités. Los reglamentos pasen d'ellí al Conseyu d'Alministración, que supervisa tolos gabinetes y comités, y que tamién inclúi a representantes de les universidaes, como directores deportivos y asesores académicos. La lexislación del Conseyu d'Alministración pasa a la Board of Directors, que ta formáu polos rectores de les universidaes, pa la so aprobación definitiva.

El personal de la NCAA apurre soporte, actúa de guía, contactu, investigación y relación colos medios de comunicación. El presidente actual de la NCAA ye Myles Brand, antiguu director de la Universidá d'Indiana.

Deportes

La NCAA entama na actualidá campeonatos nacionales nos siguientes deportes:

Masculín Femenín Divisiones
atletismu X X I, II ya III

X

X I, II ya III
baloncestu X X I, II ya III
Béisbol X I, II ya III
bolos X -align=center campu al traviés X X I, II ya III
esgrima X X -align=center esquí alpín X X -align=center fútbol X X I, II ya III
fútbol americano X I -FBS-, I -FCS-, II ya III
ximnasia artística X X -align=center golf X X I, II ya III
h.oquei sobre xelu X X I ya III
h.oquei sobre yerba X I, II ya III
lacrosse X X I, II ya III
llucha llibre deportiva X I, II ya III
natación y saltos de trampolín X X I, II ya III
remu X I, II ya III
sóftbol X I, II ya III
tenis X X I, II ya III
tiru X X -align=center voleibol X X I/II conxuntu ya III (masculín)
I, II ya III (femenín)
voleibol de sablera X -align=center water-polo X X }.


Hasta 1961 tamién s'incluyía'l boxéu.

N'otros deportes universitarios que se practiquen y que nun tán supervisaos pola NCAA, esisten organizaciones equivalentes que regulen la competición, como por casu:

Deporte !Organizador
equitación Intercollegiate Horse Show Association (IHSA) & National Collegiate Equestrian Association (NCEA)
h.oquei sobre patinos National Collegiate Roller H.oquei Association (NCRHA)
remu masculín Intercollegiate Rowing Association (ROXURA)
rodiu National Intercollegiate Rodiu Association (NIRA)
rugby USA Rugby
squash United States College Squash Association (CSA)
vela Inter-Collegiate Sailing Association of North America (ICSA)

Conferencies

Les 3 divisiones arrexunten a los sos miembros en distintes conferencies, que pueden vese nos artículos correspondientes a cada división:

Popularidá

La Football Bowl Subdivision, la principal subdivisión de fútbol americano superó los 38 millones d'espectadores en 2013, con un promediu de 45.000 por partíu. 21 equipos superaron los 70.000 espectadores promediu nos sos partíos de local.[2]

A partir de la década de 1950, los diversos campeonatos de la NCAA empezaron a ser televisaos n'Estaos Xuníos a nivel nacionalsobremanera'l fútbol americano y básquetbol masculín. Los sos principales socios actuales son les cadenes CBS, ABC, ESPN y Fox Sports, anque delles conferencies y universidaes tienen canales propies. Los principales bowls de fútbol americano y los partíos decisivos del campeonatu de básquetbol masculín superen los 10 millones de televidentes.

Electronic Arts publicó numberosos videoxuegos de la NCAA ente 1998 y 2013, ente ellos NCAA Football y NCAA Basketball.

Requisitos de deportistes

Los deportistes tienen de completar la secundaria, asistir a un mínimu de cursos de distintes árees, y un mínimu de promediu de notes y puntajes del SAT. Los deportistes tienen de ser amateurs, lo que significa que se prohibe roblar contratos con empreses o representantes, recibir salarios o premios por resultancies, y realizar actividaes con profesionales.

Vease tamién

Plantía:Portal

Referencies

  1. «NCAA» (inglés). Consultáu'l 2 d'avientu de 2016.
  2. 2013 football attendance - National Collegiate Athletic Association

Enllaces esternos