Diferencies ente revisiones de «Realizador»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina creada con «El '''realizador''' ye'l responsable d'afigurar n'imaxes los conteníos del guion d'una película o d'un programa de televisión. En ci…»
(Nun hai diferencies)

Revisión a fecha de 13:44 10 pay 2018

El realizador ye'l responsable d'afigurar n'imaxes los conteníos del guion d'una película o d'un programa de televisión.

En cine ye lo mesmo que director de cine director, pero nun asocede lo mesmo en televisión, una y bones un director en televisión ocupar de los conteníos y nun cumple'l llabor equivalente al director de cine.

En Hispanoamérica, al igual qu'en Estaos Xuníos, nun s'emplega la espresión realizador, sinón director o director xeneral. En España dambos títulos aplíquense indistintamente pa directores de cine, ente que el de realizador aplicar a los profesionales que tienen funciones equivalentes al del director cinematográficu.

La formación del realizador de televisión ye más amplia. Inclúi la de dirección cinematográfica y rique una mayor conocencia y práctica pa la execución de programes en directu, tantu n'estudiu como n'esteriores con delles cámares. Esti llabor implica'l control simultáneu d'equipos electrónicos bien sofisticaos y la coordinación d'otros profesionales que collaboren nel estudiu, control técnicu, unidaes móviles y estaciones de televisión (operadores de cámara, grafistes, iluminadores, escenógrafos, técnicos de soníu, mezcladores, técnicos de VTR, técnicos d'enllaces, inxenieros, etc.).

La espresión provien del términu réalisateur, usáu en Francia tantu en cine como en televisión pa los Director de cine directores.