Diferencies ente revisiones de «Identidá nacional»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 48:
Dientro de cada cultura, coesisten distintes maneres de vivir; entós, falar de multiculturalidad cuando nel senu d'una unidá sociu-política vívese acordies con distintes opciones culturales.
 
Ye de considerar, entós, que'l procesu de globalización non yá debe trate como la puxanza de les nueves tecnoloxíesteunoloxíes de la comunicación o de l'ampliación de mercaos. Ye un procesu más complexu, que tesciende lo económico y tecnolóxico. Los enclinos actuales xiren en redol a la interrellación de diversos factores políticos, sociales y culturales, que se reparen nos símbolos y significaos de los diversos grupos sociales. Poro, la identidá nacional ye un procesu históricu, dinámicu y en constante tresformamientu; n'otres pallabres, ta suxeta al cambéu, pos forma parte de los procesos de socialización que venceyen les práutiques cotidianes de los individuos y los grupos sociales gracies a la diversidá ya intercambiu cultural, de los grupos sociales que nacen y/o viven nun territoriu.<ref name="020b5631" />
 
La identidá nacional ye una tema que s'atopa en discutiniu, a partir de distintos enclinos ideolóxicos, polo qu'una característica del fenómenu de les identidaes ye la diversidá en cuando al discursu que se brinda. Per una parte, fálase de “crisis d'identidá” como daqué negativu, podría dicise rotura con establecer, d'aquella posición ideolóxica conservadora y/o reproductora del discursu de “nós” frente a los “otros”, del sentimientu nacionalista del ser costarricense, de lo nueso, de narraciones pasaes, ente otros aspeutos de calter evidentemente esencialista. Contrariu a esta postura, ta la visión de cambéu social y tresformamientu de lo propio, por causa de la influencia de los medios de comunicación masiva, principalmente de la televisión y l'Internet.