Diferencies ente revisiones de «Imprentadora»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 73:
[[Archivu:Canon S520 ink jet printer.jpg|thumb|250px|Imprentadora.]]
 
La eleición del motor de compresión tien un efeutu substancial nos trabayos a los qu'una imprentadora ta destinada. Hai distintes tecnoloxíesteunoloxíes que tienen distintos niveles calidable d'imaxe, velocidá d'impresión, costu, ruiu y amás, delles tecnoloxíesteunoloxíes son desavenientes pa ciertos tipos de medios físicos (como papel carbón o tresparencies).
 
Otru aspeutu de la teunoloxía d'impresión que ye frecuentemente escaecíu ye la resistencia a l'alteración: la tinta líquida como d'una cabeza d'inyección de tinta ye absorbida poles fibra del papel, y por eso los documentos impresos con tinta líquida son más difíciles d'alteriar que los que tán impresos por tóner o tinta sólida, que nun enfusen per debaxo de la superficie del papel.
Llinia 187:
== El negociu d'el imprentadores ==
 
De cutiu utilízase'l modelu comercial de les maquinillas y les cuchielles d'afaitar nel negociu d'el imprentadores. Les compañíes pueden vender una imprentadora per debaxo del so costu, y llograr beneficios de los cartuchos de tinta, papel o otres partes que se reemplacen. Esto causó disputes llegales respectu a dereches d'otres compañíes distintes al fabricante de la imprentadora de vender cartuchos de tinta compatibles o alternativos. Pa protexer al modelu comercial de les maquinillas y les cuchielles d'afaitar munchos fabricantes inverten considerables sumes en desenvolvimientu de nueves tecnoloxíesteunoloxíes y les sos patentes.
 
Otros fabricantes, en reacción a los desafíos que trai esti modelu comercial, apunten a llograr mayores [[beneficiu económicu|beneficios]] d'el imprentadores y menos de los cartuchos de tinta, promoviendo los menores precios de los cartuchos al traviés de campañes de publicidá. Esto xenera dos propuestes bien distintos: "imprentadora barata - tinta cara" o "imprentadora cara - tinta barata". Finalmente, la decisión del consumidor depende del so [[tasa d'interés]] de referencia o la so preferencia intertemporal.<ref>[http://www.configurarequipos.com/doc433.html Qué tenemos de tener en cuenta pa mercar una imprentadora]</ref><ref>[http://www.officenet.com.ar/imprentadores/ Costo por fueya versus costo de la imprentadora n'imprentadores disponibles nel momentu<!-- copiáu de la versión n'inglés-->]</ref>