Diferencies ente revisiones de «Marshall McLuhan»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 92:
# Mecánica.
# Eléctrica, Mass Media.
# Teunolóxica. Esta ye la etapa de mayor relevancia na so investigación. Ello ye que entá pervive el [http://www.utoronto.ca/mcluhan Programa McLuhan en Cultura y Teunoloxía] de la [[Universidá de Toronto]], centráu nel estudiu de la influencia de les nueves tecnoloxíesteunoloxíes nel cambéu social.
 
==== Medios fríos y calientes ====
Llinia 109:
# Un orde eléctricu: el telégrafu y el teléfonu, medios qu'amenorgaron l'espaciu psicosocial n'asociación con otres 'estensiones' como los medios de tresporte.
# Un orde electrónicu: dispositivos centraos esencialmente nel usu de válvules.
# TecnoloxíesTeunoloxíes recién: estes tecnoloxíesteunoloxíes paecen invadir toles técniques convencionales de comunicación faciendo confluyir la comunicación y l'información de forma integrada y universal acomuñando tolos aspeutos de la comunicación humana: dende l'alministración pública, hasta los servicios sociales, dende l'entretenimientu hasta la salú y l'educación.
 
==== Servomecanismos ====
 
Estensiones del cuerpu. Hombre máquina. Home rueda. Home arma. El ser humanu estiéndese. El sistema puede ser mecánicu. Servomecanismos al serviciu del home. El términu utilizáu por Marshall McLuhan referir a los mecanismos que l'home utilizó al traviés del tiempu. Cualesquier de les nueses estensiones resulta de les nueves escales d'estensiones o nueves tecnoloxíesteunoloxíes.
 
Unu de los exemplos utilizaos ye la [[lluz eléctrico]]: información pura: «Na edá eléctrica llevamos a tola humanidá como la nuesa piel».