Diferencies ente revisiones de «Tresporte»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 103:
Suel sostenese que los [[vehículu eléctricu|vehículos eléctricos]] impulsaos son "llimpios", al igual qu'aquellos qu'usen celdes de [[hidróxenu]]. Pero, en realidá, depende de la fonte de la que provenga la electricidá. Si usen electricidá producida en centrales alimentaes por combustibles fósiles, la contaminación ye más alcontrada que colos coches de combustión, yá que pueden aplicase técniques de [[captura y almacenamientu de carbonu]]. Si utilicen fontes anovables (electricidá anovable) nun esiste esti problema d'emisiones.
 
Cuidao que se preve l'escosamientu de combustibles fósiles escontra'l 2050, el tresporte mundial enfrenta'l retu de modificar dafechu los sos sistemes en daqué menos de cinco décades. Prevese que los vehículos d'hidróxenu van ser los más económicos, si se extrapolan les tecnoloxíesteunoloxíes actuales, colo cual tendremos d'aprender a producilo por otros métodos distintos del altamente contaminante que s'usa anguaño (tratamientu de gas natural con vapor), que xenera inmenses cantidaes de dióxidu de carbonu, si queremos qu'el so usu nun contribuya entá más al calentamientu global.
 
Mientres los últimos años los vehículos tuvieron faciéndose más llimpios, de resultes de regulaciones ambientales más estrictes ya incorporación de meyores [[teunoloxía|tecnoloxíesteunoloxíes]], (convertidores catalíticos, etc.), y, sobremanera, por un meyor aprovechamientu del combustible. Sicasí, esta situación foi más que compensada pola xubida tantu del númberu de vehículos como del usu creciente añal de cada [[vehículu]], lo cual determina que ciudaes con más de 1.000.000 d'habitantes presenten problemes d'índices de [[contaminación]] atmosférica escesivos, afectando la salú de la población.
 
 
Llinia 184:
* [[Aduana|Aduanes]]
* [[Conveniu TIR]]
* [[Cronoloxía de les tecnoloxíesteunoloxíes del tresporte|Cronoloxía de les tecnoloxíesteunoloxíes del tresporte]]
* [[Busoloxía]]
* [[Inxeniería civil]]