Diferencies ente revisiones de «Presidente de la Xunión Soviética»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Elección +Eleición)
Llinia 61:
Dende la década de 1970, la mayoría de los poderes [[Poder executivu|políticos]] executivos taben en manos del Secretariu xeneral del PCUS, ente que el [[Presidente del Presidium del Sóviet Supremu de la Xunión Soviética]], qu'oficialmente yera'l Xefe d'Estáu de la URSS, exercía una parte considerable de los deberes de forma simbólica y decorativa. A partir de [[Leonid Brézhnev]], en 1977, los últimos cuatro Secretarios xenerales desempeñáronse simultáneamente como presidentes del Presidium del Sóviet Supremu o presidentes del Sóviet Supremu (ente 1988 y 1990).
 
Gorbachov nun foi escoyíu por votu directu y popular, sinón pol [[Congresu de los Diputaos del Pueblu de la Xunión Soviética]] nunos [[ElecciónEleición presidencial de la Xunión Soviética de 1990|comicios]] en que foi l'únicu candidatu. [[Vadim Bakatin]], entós ministru del Interior, y [[Nikolái Ryzhkov]], primer ministru, fueron nomaos, pero arrenunciaron a les sos candidatures.
 
El '''vicepresidente''' foi [[Guennadi Yanáyev]], quien ocupó de volao la presidencia ''de facto'', en reemplazu de Gorbachov, mientres el [[intentu de golpe d'Estáu na Xunión Soviética]] d'agostu de 1991, como líder del [[Banda de los ocho|Comité Estatal del Estáu d'Emerxencia]].