Diferencies ente revisiones de «Alfredo Baquerizo Moreno»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 16:
 
Pertenecía a la oligarquía de Guayaquil, onde nació'l 28 de setiembre de 1859. Educar nos colexos San Vicente de la so ciudá y el San Gabriel de los xesuites de Quito, nel Conservatorio de Música y l'Universidá Central, na que se graduó d'abogáu a los 24 años d'edá.
Poeta de la llinia postromántica del español [[Gustavo Adolfo Bécquer]], y novelista, (que) " si dalguna vegada caló nel espíritu de los sos personaxes, foi cuando presentó a dalgún de los de la clase media... ", según acuta [[Angel Felicísimo Coloraes]] nel so ensayu sobre La novela ecuatoriana. Compositor d'obres musicales, brillante pianista, políglota, orador parlamentariuparllamentariu d'alada y harmoniosa palabra, miembru de la [[Academia Ecuatoriana de la Llingua]], presidente de la Corte Cimera de Xusticia y profesor de la Universidá de Guayaquil.
 
Empecipiar na política nacional como ministru de Relaciones Esteriores a empiezos de la primer alministración de Leonidas Plaza y ente 1903 y 1906 ocupó la vicepresidencia de la República. En 1912 presidió la cámara del Senáu y el Congresu y foi reelecto senador pol Guayas pa los períodos de 1913 a 1915. Desempeñóse como canciller de la República en 1916. Plaza unxir de candidatu herederu. Trunfó al estilu lliberal sobre un contendente predestinado a nun trunfar, el conservador cuencano Rafael María Arízaga. Terminada la so presidencia, Baquerizo Moreno siguió na vida pública hasta 1931 yá como embaxador especial y senador, yá como encargáu del mandu. Morrió en Nueva York en 1951.