Diferencies ente revisiones de «Cultural y Deportiva Leonesa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"culturalismo" +"culturalismu"
m Iguo plurales
Llinia 2337:
En mayu de 2001, en fase d'ascensu ante'l Xerez CF, inaugurábase'l Nuevu Antonio Amilivia, un preciosu campu con una capacidá pa más de 13.000 espectadores que tien toles condiciones pa cuntar con partíos internacionales. En 2009 y con motivu del MC Aniversariu del Reinu de Llión, camudó'l so nome pa recuperar la memoria del antiguu reinu medieval y pasó a llamase “Estadiu Reino de Llión”.
 
Los principales eventos culturalistasculturalistes qu'allugó nel so curtiu pero intensa hestoria fueron nes distintes ediciones de Copa del Rei nes qu'el nuesu club llogró clasificase a rondes nes que tenía d'enfrentase con equipos de primera División. Asina, pasaron pequí equipos de la máxima categoría como l'Euru Depor”, l'Atlético de Madrid en dos causes consecutives, el Athletic de Bilbao, l'Albacete, el Rayu Vallecanu, el Racing de Santander, el FC Barcelona nel meyor momentu de la so hestoria y el Real Madrid Club de Fútbol, campeón d'Europa esi añu.
 
Otros importantes partíos qu'apostó fueron como see de la seleición española sub-21 y de l'absoluta en dos causes, ante Armenia en 2003 y ante Costa Rica en 2015.
Llinia 2358:
 
== Afición y peñes ==
L'afición de la Cultural y Deportiva Lleonesa, conocida como "los culturalistasculturalistes", foi nuna gran cayida llibre mientres la década de los 90 y la primer década de los años 2000, una de los sos fuertes mejorias tratar de la temporada 2011/2012 na que'l númberu de socios aumentar de 1.500 a 3.000.
 
Na temporada 2012/13, el club llega a 1.500 socios a entamos de setiembre. Nos trés primeres selmanes de setiembre'l club consigue la cifra de 1.606 socios, de los cualos un 60 % son renovaciones y un 40% son nuevos abonaos. Los 812 socios de la temporada anterior nun retiraren entá'l so nuevu carné.
Llinia 2392:
La idea cola que naz la peña ye xunir a tolos lleoneses que tán exiliados na capital pa ver a la Cultural y poder caltener vivu'l sentimientu culturalista dende l'alloñanza. Na see van axuntar pa ver los partíos que tresmita'l club en streaming o cualquier televisión autonómica. Amás van entamar viaxes a los partíos de fora ya inclusive a dalgunos que s'apuesten nel Estadiu Municipal Reinu de Llión.
 
Pero los culturalistasculturalistes en Madrid nun quieren que los eventos entamaos sían puramente deportivos. El fundadores tamién quieren realizar comíes y actos culturales pa faer "un pocu de piña lleonesa na capital, yá que de xemes en cuando échase de menos xuntase con otros de Llión en Madrid".
 
Los eventos deportivos tamién van ser pilastra de la peña, como triangulares de fútbol con otres peñes d'equipos foranos afincaes en Madrid, como les del Sporting o les del Uviéu, coles que yá caltuvieron contactos.