Diferencies ente revisiones de «Nelly Lemus»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Iguando plantíes
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Poetisa +Poeta )
Llinia 30:
}}
 
'''Nelly Lemus Villa''' ([[Potrerillos]], [[Agostu]] de [[1938]]) ye una PoetisaPoeta [[Nacionalidá chilena|chilena]].
 
== Biografía ==
Llinia 37:
Nació na oficina salitrera Bellavista un 26 d'agostu de 1938, na primer Rexón de Chile, depués la so familia treslladar al mineral de Potrerillos pa depués siguir la so infancia y mocedá nel puertu de [[Chañaral]], ciudá que ye reconocida pola escritora como la so tierra natal. Al concluyir la Escuela Primaria viaxó a La Serena onde estudió na Escuela Normal de Preceptores, egresando col títulu de Profesora Primaria.
 
Foi na ciudá de La Serena onde Nelly empezó a desenvolver los sos dos grandes facetes: El de PoetisaPoeta y Maestra de danza, y pa llograr una poesía basada nel sentimientu del Norte y lo social de la so patria, y una danza que represente la pertinencia del pueblu, ella convive y repara "en terrén", realizando'l rescate de los contestos sociales y hestóricos propios de cada comunidá y llugar que visita.
Foi na Escuela Normal y nel so propiu llar onde ella adquier toles ferramientes que se van tresformar nes sos estratexes metodolóxiques arramaes nos sos poemes y trabayu en danza al traviés del métodu "Pacarisca".